Mistä löytää viinistä ja laulusta pitävä naisystävä?
Tuntuu siltä, että kaikki ovat nykyisin kuntoilevia absolutisteja, jotka mielummin lähtevät lenkille kuin nauttisivat aurinkoisella terassilla viiniä iloisissa tunnelmissa.
Oletko itse tai tunnetko ketään, jolle elämänilot ovat muutakin kuin kuntoilua ja kieltäytymisiä?
Kommentit (13)
Tuli heti mieleen kreikkalainen jumalatar <3
Löytyykö muita vai juovatko sinkkunaisten enemmistö vain yksin kotona häveten ja ikävöiden?
En ymmärrä, miten kuntoilu ja hyvä, terveellinen ruoka sulkevat pois musiikin ja hyvät viinit. Kohtuus on mukavaa.
Kännäys ja krapula ovat eri asia, kuin laadukkaat viinit ja viskit.
Minä minä! Olen huono laulamaan, mutta rakastan musiikkia, viiniä, herkkuja - ja miehiä!
Kylläkin myös liikun paljon ja elän juuri sen verran terveellisesti, että pysyn hyvässä kunnossa ja virkeänä elämän iloihin. Ei väsytä eikä pää särje.
Nytkin tässä vieressä on lasiviiniä ja pala brie-juustoa. Eipä multa puutu kuin hyvä seura. Elämä ilman erotiikkaa on vähän vajaata.
Täällä olen! Toki välillä kuntoilenkin.
Jaa-a. Itse tykkään vain viinistä, en niinkään laulusta. Ja olen kyllä varattukin.
Minä myös! Minusta on tullut rennompi vasta iän myötä. Nuorena olin samanlainen suorittaja kuin muutkin. Avioero oli hyvä opetus siihen, että suorittamisella ei pelasta mitään.
Ja ei, en käy karaokebaareissa enkä pubeissa. Kesäisin minua voi nähdä tyyliin mattolaiturilla/Löylyssä ja talvisin Belgessä/Rymy-Eetussa.
N51
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Itse tykkään vain viinistä, en niinkään laulusta. Ja olen kyllä varattukin.
Miksi kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoit?
Miksi ei?
Eri
Lähiöpubeista löytyy, jos ei muita vaatimuksia ole :) :)
Kokeilepa karaokebaaria.