Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sairasta ihastua/rakastua varattuun ja miksi minulle käy näin?

Vierailija
25.12.2019 |

Vaikka hän olisi ihan vain buustannut egoaan, tai jotain.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa se on.

Vierailija
2/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne häntä, mutta on silti melkein kuin jotenkin tuntisi. Ja olo että hyväksyn hänet, vaikka en tiedä yhtään millainen on esim. vihaisena..? 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina ihastut vain varattuihin, taidat pitää arvossa vain niitä jotka on "kelvanneet" muille.

Oisko psykologin paikka, että opit arvostamaan myös vapaana olevia? Vai onko sinulla jokin trauma, että ihailet kaukaa, etkä haluakaan oikeaa suhdetta?

Vierailija
4/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuihin ihastuminen on omien tiettyjen narsististen piirteiden tyydyttämistä, haluat ottaa jotain mitä muilla on jotta voisit tuntea itsesi paremmaksi kuin varatun nykyinen puoliso.

Se tyydytys tullee tavallaan siitä jos saat vietyä toiselta ihmiseltä jotain. Siksi ihastut varattuun.

Vierailija
5/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Etsi vapaa mies itsellesi.

Vierailija
6/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin ihastuminen on omien tiettyjen narsististen piirteiden tyydyttämistä, haluat ottaa jotain mitä muilla on jotta voisit tuntea itsesi paremmaksi kuin varatun nykyinen puoliso.

Se tyydytys tullee tavallaan siitä jos saat vietyä toiselta ihmiseltä jotain. Siksi ihastut varattuun.

Tyydytystä ei välttämättä tule vaan turhautuminen. Kaikki ei ole vietävissä.

Vierailija
7/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aina ihastut vain varattuihin, taidat pitää arvossa vain niitä jotka on "kelvanneet" muille.

Oisko psykologin paikka, että opit arvostamaan myös vapaana olevia? Vai onko sinulla jokin trauma, että ihailet kaukaa, etkä haluakaan oikeaa suhdetta?

Ei pidä paikkaansa, tiedän kyllä itse kenestä pidän ja kenestä en, siitä olen ihan varma. 

Tuosta en tiedä, että pelkäänkö oikeaa suhdetta, olla auki toiselle vikoineni kaikkineni . 

Ap

Vierailija
8/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se näin kyllä ole. Mä olen ihastunut ihmiseen, joka vaan sattuu olemaan varattu (lähes kaikki mun iässä olevat ovat varattuja, en edes tunne juurikaan sinkkuja).

T. Toinen varattuun ihastunut

Vierailija
9/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihastua voi tietenkin kehen tahansa. Mutta se, miten toimit suhteessa häneen, on eri asia. Lähdetkö vuosien kurjuuteen, vai et, kertoo siitä, miten paljon arvostat itseäsi. En ole koskaan ymmärtänyt, miten joku hyväksyy suhteen, jossa itse ei ole kumppani, jonka kanssa rakennetaan elämää, vaan ihan joku sivuseikka.

Vierailija
10/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa se on.

Sano se sydämelleni jonka mielestä tuo ihminen on suuri valopilkku.

Ap

Vierailija
11/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa se on.

Sano se sydämelleni jonka mielestä tuo ihminen on suuri valopilkku.

Ap

Kumpi teistä on yksin?

Vierailija
12/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kyllä allekirjoita sitäkään että nauttisin jotenkin/haluan viedä toisen kumppanin ja saisin kokea olevani parempi.. ei sillä ole mitään tekemistä miten minä koen olla tuon miehen kanssa, mikä tuntuu todella hyvältä. Siis ihan vaan olla siinä.

Ap

Vierailija
13/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, tiedän kyllä itse kenestä pidän ja kenestä en, siitä olen ihan varma. 

Tuosta en tiedä, että pelkäänkö oikeaa suhdetta, olla auki toiselle vikoineni kaikkineni . 

Ap

Kehitteletkö jo mielessäsi suhdetta hänen kanssaan?

Vierailija
14/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kehitteletkö jo mielessäsi suhdetta hänen kanssaan?

Nimenomaan mielessä.

Vierailija
15/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunteita varattuun mutta en anna niiden kehittyä liian pitkälle, koska en voi häntä saada. Olen valmis etenemään hänen ehdoillaan lähes kuinka pitkälle tahansa, mutta varon ja pelkään rakastumista, jotten satuttaisi itseäni.

Vierailija
16/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunteita varattuun mutta en anna niiden kehittyä liian pitkälle, koska en voi häntä saada. Olen valmis etenemään hänen ehdoillaan lähes kuinka pitkälle tahansa, mutta varon ja pelkään rakastumista, jotten satuttaisi itseäni.

Minusta englannin kielen "fall in love" on kuvaava koska koen että minulle on vaan käynyt se "fall". En pelkää edes kipua, että pää edellä putoan lattiaan. Mutta se siinä on jotenkin arka paikka että kyllä minulla on tarve hyväksyntään ja pelkään kadottavani miehen hyväksynnän, että hän pitäisi minua jotenkin, no jonain :D

Ap 

Vierailija
17/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
18/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se johtuu siitä, että en uskalla rakastua oikeasti tai muodostaa oikeata parisuhdetta. Varattu on saavuttamaton, joten voin turvallisesti olla ihastunut, eikä tarvitse miettiä mitään oikeaa.

Vierailija
19/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sairasta ole, vaan moraalitonta. Sinulle käy niin, koska annat itsellesi luvan moiseen.

Vierailija
20/49 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sairasta ole, vaan moraalitonta. Sinulle käy niin, koska annat itsellesi luvan moiseen.

Tunteet ei ole kauheasti lupia kyselleet.

Ap