Naisille kysymys.
Kun on pitkään sängyssä ollut kylmää ja naisen mielestä oma syy. Siis niin että nainen ei vain halua. Niin mitä siinä voi tehdä? Nyt ei ole kysymys osaamisesta tai koosta. Aikaisemmin sama nainen on kehunut ja tykännyt.
Kehunut niin uskottavasti että varmasti tykkäsi. En usko että kukaan näyttelisi useita vuosia.
Meillä on eri osoitteet ja olen lähtenyt jo pari kertaa. Miksi nainen haluaa takaisin kun ei kuitenkaan halua seksiä? Olen kysynyt siltä jo monta kertaa enkä saa vastausta. Mit vit voi minusta sitten haluta?
Kommentit (5)
Niin mitä sä siis olet sössinyt? Kun on kerran oma vikasi? Vikittelitkö muita? Haukuitko naisen ulkonäköä? Tms.
Mikset usko että joku näyttelisi useita vuosia? Ei se ole mitenkään epätavallista. On myös mahdollista että nainen on pitkään ala-arvoiseen seksiin aidosti tyytyväinen kun ei ymmärrä paremmasta tai uskalla toivoa tai pyytää sitä. Sitten jos tämä muuttuu niin voi muuttua asennekin sellaista seksiä kohtaan joka ennen on kelvannut.
Eikä se syy liity välttämättä seksiin itseensä. Jos suhteesta muuten puuttuu jotain huomioimista tms niin helposti sellainen vie halut.
Sellainen ei toimi, että halutaan jotain toiselta muttei puhuta asiasta. Koita vielä keskustella. Mieti oletko ottanut asian esiin rakentavalla tavalla. Olisi tärkeää, että hänestä tuntuu että haluat oikeasti ymmärtää mikä mättää, etkä vaan koita korjata rikkinäistä seksikonetta. Mutta jos avoin, vilpitön ja yhteistyöhaluinenkaan lähestyminen ei riitä keskustelun avaamiseen, niin itse kyllä lähtisin tuollaisesta suhteesta välittömästi.
Ööh oliko tämä joku kompa? Haluaa suhdetta, jossa ei ainakaan toistaiseksi ole seksiä. Jos ei se sinulle kelpaa niin kannattaa siirtyä seuraavaan.