Aijjotko ilmoittaa somessa tänään ”en lähetä tänä vuuonna joukortteja mutta teen lahjoituksen xyz” ja oikeasti ostat pari pulloa punkkua LOL
Kommentit (16)
Ei tulis mieleenkään leveillä tai huudella hyväntekeväisyyteen laittamillani rahoilla. Musta se kuulostaa aina niin etovalta samoin kuin nämä ”23 ihmistä käveli ohi! Seisoin pusikossa laskemassa! Sitten menin auttamaan kaatuneen ihmisen ylös! Tulkaa kaikki tähän nyt kommentoimaan että onneksi on vielä minun kaltaisia ihmisiä!!!”
Jälkeenpäin huvittaa kun yksityishenkilöt hurahti tähän ja pahin trendi oli pari vuotta sitten. Lähinnä otti päähän ne epämääräisille rahansa ulkomaille syytäville feministijärjestöille tehdyt lahjoitukset "kaikkien nimissä". No nyt kun yksityishenkilöt ovat tajunneet asian nolouden niin yritykset ovat hurahtaneet tähän samaan ja kailottavat kilvan Facessa, LinkedInissä ja Twitterissa omaa jalouttaan.
Mä vain ilmoitan että tänä vuonna en lähetä joulukortteja.
Lahjoitin viime vuonna rahaa SOS lapsikylälle.
Nyt saan aina juhlapyhien saapuessa kortteja kyseiseltä laitokselta tyyliin:
”Pekka5v tai Samira9v:n” mukakirjoittamina, joissa kertovat lapsenomaisesti kuinka vanhemmat dokaa ja hakkaa heitä, eikä rahaa ole ruokaan eikä koulukirjoihin, mutta ihaninta olisi turvallinen joulu/pääsiäinen/juhannus.
Ymmärrän toki pointin, mutta vtuttaa että aikuiset ihmiset lähettelevät nyyhkytarinoita lasten nimissä ja vinkuvat rahaa.
En enää sponssaa ko. lafkaa.
En ilmoittanut somessa yhtään mitään, mutta laitoin eläinsuojelukeskukselle lahjoituksen.
Narsismin huippu!
”Tänä vuonna - kuten aiemminkin - korttirahat menevät minun osaltani karvakuonoille!”
Ihan varmaan niin, et olisi lutikka koskaan niitä kortteja kuitenkaan lähettänyt, mutta nyt yrität peitellä saamattomuutesi mukahyvyyteen.
Kuvottavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenpäin huvittaa kun yksityishenkilöt hurahti tähän ja pahin trendi oli pari vuotta sitten. Lähinnä otti päähän ne epämääräisille rahansa ulkomaille syytäville feministijärjestöille tehdyt lahjoitukset "kaikkien nimissä". No nyt kun yksityishenkilöt ovat tajunneet asian nolouden niin yritykset ovat hurahtaneet tähän samaan ja kailottavat kilvan Facessa, LinkedInissä ja Twitterissa omaa jalouttaan.
Eivätkä edes tajua ettei se kortittajääneistä tunnu muulta kuin laiskuudelta, ei viitsi nähdä kortin lähettämisen vaivaa. Anteliasta olisi se että kertoisi jättäneensä Tallinnan reissun väliin tai vaikka ravintolakäynnin. Jollain oli tällaisessa päivityksessä kuva kallista skumpasta, hohhoijaa, siitä ois saanut jokin avustusorganisaatio muutaman kympin käyttöönsä. 🙄
Aijjon todellakin, olen hyvä ja antelias ihminen, mutta en minäkään pelkällä vedellä elä.
Aijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjon! Tosin ostan kuohuvaa, enkä mitään kämäistä punkkua.
Joku femaakikkoyhdistys kun saa rahaa sehän ärsyttää
Vähemmän ärsyttäisi kuulla että mennyt viinaan kuin jollekin vihervasurifemakoille
Toisin sanoen: en jaksa kirjoittaa kortteja, liimailla postimerkkejä enkä viedä niitä postilaatikkoon. Ja kun nyt olen muutenkin aina somessa, niin pistinpä nyt kolmentonnin palkastani kympin jollekin järjestölle, noin joulun kunniaksi.
Kaverin päivitys Facebookissa eilen: "En lähettänyt tänäkään vuonna joulukortteja, vaan sijoitin rahat hyvään tarkoitukseen, eli itseeni. Ostin laatikollisen viiniä. Mutta ei hätää: mitä pidemmälle joulu tästä kehittyy, sitä lempeämmälle tuulelle tulen ja rakkauteni teitä kaikkia kohtaan vain kasvaa! Hyvää joulua!"
Mua nauratti 😂😂
Rahat liiveihin, siinä oikea asenne