Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla jouluna töissä

Vierailija
23.12.2019 |

En tykkää yhtään pitkistä joulunpyhistä kun kaikkialla vietetään joulua ja syödään ja maataan. En osaa ollenkaan nauttia semmoisesta tekemättömyydestä.
Ihanaa kun töissä käydessä saa paljon aikaan ja sitten on kiva tulla kotiin joulusaunaan ja juoda glögiä ja poltella takassa tulia

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet opettajat ovat tälläkin hetkellä etelän lomakohteissa, riippusängyssä, nauttimassa pinacoladaa uimaaltaan ääressä, 5-tähden hotellissa

Vierailija
2/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työt (ilmoittauduin vapaaehtoiseksi) on alibi välttyä miehen suvun joulupöydältä. Lasten takia siellä on käyty, mutta lapsia tulee vaan lisää ja homma alkaa muuten olla jo ns. nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole töissä. Siellä on varmaan sellanen kädenvääntö ja kukaan ei osaa tehdä mitään mitä ei ole tietylle henkilölle määrätty. Esimerkkinä jos vaikka tiskikone on täynnä, ei sitä kukaan laita päälle. Kaikkea pientä mitä jää tekemättä, näen sitten kun menen takaisin enkä varmana tee itsekkään (siis korjaa muiden jälkiä).

Vierailija
4/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna palo poroks mutta maattiin vaan.

Vierailija
5/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet opettajat ovat tälläkin hetkellä etelän lomakohteissa, riippusängyssä, nauttimassa pinacoladaa uimaaltaan ääressä, 5-tähden hotellissa

Mä olen paljon mieluummin täällä kotisuomessa, (pohjoisessa) hankien keskellä omassa hirsitalossani suklaakupin vieressä. Villasukat jalassa ja tuli rätisee takassa.

Mennään sitten keväällä sinne lämpimään.

-ap

Vierailija
6/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös! Sanomattakin selvää siis, että pidän myös työstäni.

Vierailija
7/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta kirjoitti:

Hyi vittu!

Sori tää tuli väärään ketjuun.

Vierailija
8/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös tää jouluhössöttäminen on liikaa.

Sopukin pysyy kun ei olla koko perhe kahta viikkoa 24/7 toistemme kanssa.. Pinnani kiristyy helposti jos ei ole mitään tekemistä ja lapset kiukuttelee vieressä.

Vierailija
9/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta kirjoitti:

Hyi vittu!

Sori tää tuli väärään ketjuun.

Ei tullutkaan. Hirmeä ihminen olet kun haluat joulun olla töissä-.

Vierailija
10/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jo vuosikausia ollut joulunpyhät töissä, pidän sitten heti alkuvuodesta loman ja se on todella rentouttavaa kun muilla alkaa arki ja itse saa vaan touhuta mitä haluaa tai levätä.

Shoppailla, lukea kirjoja vino pino, käydä vesijumpassa, kaupungilla syömässä, kahvilla.. Ehkä joku kauneushoito ja kampaajalla käynti.. Ai että kun odotan jo.. Siinä alkuvuodessa on muutenkin niin ihanan kutkuttava tunne että kaikki kiva on edessä ja pimeä aika jäämässä taa

Vierailija
11/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja tuplapalkka juoksee 😎

Vierailija
12/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Kiva on aattoiltaa viettää perheen kanssa, mutta sitä ennen on päästävä tekee töitä. Sitten osaan rentoutua ja nauttia täysin rinnoin kun olen ensin paiskinut hommia oikein olan takaa. Ai että miten kinkku maistuu hyvältä ja joulusauna voitelee mieltä ja ruumista.

Ensin työ, sitten huvi. Olen sen tyyppinen ihminen.

Vierailija
13/13 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole töissä. Siellä on varmaan sellanen kädenvääntö ja kukaan ei osaa tehdä mitään mitä ei ole tietylle henkilölle määrätty. Esimerkkinä jos vaikka tiskikone on täynnä, ei sitä kukaan laita päälle. Kaikkea pientä mitä jää tekemättä, näen sitten kun menen takaisin enkä varmana tee itsekkään (siis korjaa muiden jälkiä).

Miten jotkut jaksaa stressata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi