Voinko ateistina mennä huomenna joulukirkkoon..
Kommentit (11)
Jos tosissasi kysyt, niin totta kai voit! Sinne vaan.
Tottakai voit, mutta mua ainakin kiinnostaa, miksi ihmeessä haluaisit mennä? Mieheni on ateisti eikä todellakaan ole koskaan käynyt joulukirkossa tai missään muussakaan kirkossa. Itse agnostikkona käyn joulukirkossa.
Älä ihmeessä mene, saatat sokeutua mitä näet tai kuuroutua mitä kuulet.
Sen verran paha paikka se kirkko on ateistille. 😉
Ajattelin mennä kuuntelemaan kauniita joululauluja, kun akustiikka kirkoissa yleensä on niin hieno. Mitä nyt muutaman kerran kirkkoon juhlatilaisuuksissa eksyneenä ja muutaman kerran lauluja siellä kuullut. Ap
voi koska ateisteejahan ne onpapitkin nykyään ja lesboja
Voi. Kukaan ei kysele ovella että mikä uskontaustasi on. Eikö jeesus sanonut että antaa kaikkien tulla tyköni? Tai jotain sellaista.
Olen ateisti ja käyn aika joulukirkossa laulujen ja joulufiiliksen takia. :) En muutenkaan kirkon tilaisuuksia karttele, mutta uskontunnustuksen ja rukoukset jätän tietty lausumatta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit, mutta mua ainakin kiinnostaa, miksi ihmeessä haluaisit mennä? Mieheni on ateisti eikä todellakaan ole koskaan käynyt joulukirkossa tai missään muussakaan kirkossa. Itse agnostikkona käyn joulukirkossa.
Miksi miehesi ei käy? Minä ateistina käyn joulukirkossa, laulan suvivirttä jne :D Ulkomaillakin vierailen aina kirkoissa, moskeijoissa, temppeleissä jne.
Ei voi koska silloin täytyy syödä vauvoja ja ylistää vanhaa kunnon vihtahousua. Muuten kyllä :/