Empä olis uskonu että ihmiset tekee tämmöstä
Omalle perheenjäsenelle. Haukutaan ja jätetään ulkopuolelle keskusteluissa vaikka olis ihan vieressä. Mennään vaikka kylään mummolle niin mua ei tervehditä kaikki muut kyllä.
Saan ihan kauheesti kuulla miten rumat mun hiukset on ja olen heistä vammainen ihminen. Toivottavasti pääsisin pian pois johonkin kauas ettei tarvitse elää tämmösessä paikassa on niin huono olo henkisesti ettei he usko.
Pahempaa kuin koulukiusaaminen. Yllättäen olen saanut kokea tätä kiusaamista koko elämäni. Täysin ilman kavereita tai mitään sosiaalista tapahtumaa kun ei mua haluta mihkään.
Kommentit (10)
Miten se voi yllättää jos se on jatkunut koko elämän?
Kunhan totesin. Enkä mä oikeestaa jaksa selittää enempää tänne ei tääl järkeviä vastauksii tuu.
Ressu pieni... Ehkä vaihduit sairaalassa ja nyt joku kaataa kinkunrasvat viemäriin...
Oikeasti taidat olla joutsen.
En osaa samaistua, mutta toivon sinulle antoisaa joulua ja parempaa huomista, sekä sille ns. suvullesi kaikkea pahaa ja epäonnea.
Otan osaa. Sukulaiset voi kyllä olla hirveitä. Ystävät on se uusi perhe, jonka saat valita.:)
Mua on kiusannut oma isäni ihan koko elämäni. Väkivaltaa, alistamista, nöyryytystä, jatkuvaa haukkumista ja pilkkaa. Jotkut (luonnevikaiset) kokevat että heillä on oikeus toimia näin. Toivottavasti sulla olisi kivojakin sukulaisia. Käänny heidän puoleensa, ja vähennä yhteydenpitoa ilkkujiin.