Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulun alla olisi hyvä muistaa ihmisoikeudet ja ongelmat

Vierailija
23.12.2019 |

Ja sen miten miljardit lapset ympäri maailman eivät pääse juhlistamaan joulua köyhyyden, sodan tai luonnononettomuuksien vuoksi. Toivokaamme heille parempaa tulevaisuutta, sillä oma jälkikasvumme voi joutua samaan tilanteeseen. Varoitusmerkit ovat ilmassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Itse osallistuin joululahjakeräykseen. Hyvä mieli tuli, joku taas saa lahjan :)

Vierailija
2/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ilon juhlaa, ilo kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa joulua vaan kaikille! Meillä ainakin riittää kinkkua, kalaa, mätiä, viiniä, olutta ja viskiä! Tasan ei käy kaikilla onnen lahjat, mutta ei ole mun syy.

Vierailija
4/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Itse osallistuin joululahjakeräykseen. Hyvä mieli tuli, joku taas saa lahjan :)

Mun mielestä ois hyvä kun muita ajateltaisi muulloinkin kuin jouluna. Ostit pikkurahalla itsellesi hyvää omatuntoa antamalla joulukeräykseen. Jeah yhtenä päivänä vuodesta ihan ajattelit, tai ainakin teeskentelit niin.

Oikeasti yltäkylläisyyden keskellä elävät ei halua ajatella mitä se elämä on niillä muutamalla miljardilla joilla on aika pirun ikävää.

Se on varmasti ou jee sain pehmolelun tai kuvakirjan kun ei ole ruokaa joka päivä. Se on muuten omituinen yhtälö kun suomessakin on puhuttu maatalouden ylituotannosta kun samaan aikaan on nälkää näkeviä. Hyväntekeväisyys ei oikein sovi rahantekoon ja bisnekseen. Mutta hei kaikki hyvin kun vähän jouluna antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi