Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut syksyn aikana 7kg, mutta kukaan ei huomaa!

Vierailija
22.12.2019 |

En tajua, kukaan ei ole sanonut mitään asiasta, vaikka itse kyllä huomaan laihtumisen sekä peilistä että vaatteista. En ole langanlaiha edelleenkään, painan nyt noin 62kg, mutta olen ainakin omasta mielestäni nyt paljon paremman ja hyvinvoivemman näköinen. Miksi kukaan ei onnittele? Huomioi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä kommentoida toisten ulkonäköä.

Onnea, 7 kg on paljon ja varmasti eron huomaa!

Vierailija
2/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni varmaan huomaa, mutta ei uskalla kommentoida, koska pelkää että laihtumisen takana voi olla esim. jokin negatiivinen syy (vakava sairaus, muita huolia jne.), jolloin laihtunut ihminen ei ole välttämättä iloinen saamastaan huomiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi nainen kehuu laihtuneensa 12kg. Ei kyllä näy missään.

Toinen työkaveri laihtui ja huomasin kyllä eron.

Ehkä kaikista ei huomaa?

Vierailija
4/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kyllä tuon minusta huomaa, mutta totta, että joku voi ajatella, että on jokin sairaus.

Vierailija
5/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku lihoiksi sen 7 kg, olisiko sitä sopivaa kommentoida? Tuskin, joten miksi laihtumista pitäisi?

Vierailija
6/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan oikeasti, että päivittäin/usein kanssasi tekemisissä olevat eivät huomaa. Usein nähdessään heillä silmä tottuu muutokseen. Sellainen voisi huomata eron, joka on nähnyt sinut viimeksi puoli vuotta sitten.  

Toisekseen useimmat eivät kehtaa kommentoida painoa, ettei siitä nouse kauhea haloo ja loukkaantuminen. Tämä teoria voisi olla mahdollinen, jos et ole itse puhunut laihduttamisesta. 

Vierailija
7/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kommentoi ihmisten painoa koskaan, joten en laihtumistakaan. Minusta ei ole sopivaa. Jos haluat kommentteja, niin puhu asiasta: "vielä pitäisi laihduttaa pari kiloa, vaikka paljon olen jo saanut pois..." tms. Varmaan sitten toiset uskaltaa kommentoida.

Vierailija
8/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmaan on. Joku voi kyllä olla kateellinenkin.

Vierailija
9/9 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen keräämään kilot takaisin. Kukaan ei huomannut, joten aivan turhaan laihdutit. Ei olis kannattanu, urpå.