Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko teillä näin?

Vierailija
22.12.2019 |

Sanot jotakin lapselle ja mies sanoo päinvastoin? Ruokapöydässä eräästä kalatuotteesta kysymys ja sanoin murkulle "älä avaa sitä nyt, se on jouluksi" niin toinen toteaa, että "saahan sen nyt avata, aika pikkumaista kieltää moinen".
No, saahan sitä kaupasta toisen purkin, mutta eipä se pointti minusta ollutkaan😞

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuote on pöydässä, jos sitä ei saa syödä?

Vierailija
2/7 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu tuollaista.

Aikanaan tapahtui eli miehen mielestä moni minun mielestäni rationaalinen kielto oli tarpeeton. Juhlia varten hankitun voi syödä tuosta vain,  ulos voi mennä uusimmassa juhlamekossa, hiusharjalla voi harjata koiraa jne.

Miehen mieli muuttui, kun minä muutuin. Opettelin vähentämään turhia kieltoja. Vain vaaralliset asiat kielsin eli veitsi kädessä ei juostu, mutta isin partakoneella sai parturoida mattoa, isin kavereille (tuparit) ostamat herkut sai napostella, isin aurinkolasit sai ottaa ulos ja unohtaa sinne jne. Kun mies ihmetteli, miten olen voinut sallia moisen, niin vastasin, että en halua olla pikkumainen, osta uusia tavaroita, jos mielestäsi lapset ei saa tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...mistä 1 päättelit, että tuote oli pöydässä?? Välillä todella ihmettelen ihmisten ajatuksenjuoksua..

Ap

Vierailija
4/7 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota...mistä 1 päättelit, että tuote oli pöydässä?? Välillä todella ihmettelen ihmisten ajatuksenjuoksua..

Ap

"Ruokapöydässä eräästä kalatuotteesta kysymys"

Vierailija
5/7 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu tuollaista.

Aikanaan tapahtui eli miehen mielestä moni minun mielestäni rationaalinen kielto oli tarpeeton. Juhlia varten hankitun voi syödä tuosta vain,  ulos voi mennä uusimmassa juhlamekossa, hiusharjalla voi harjata koiraa jne.

Miehen mieli muuttui, kun minä muutuin. Opettelin vähentämään turhia kieltoja. Vain vaaralliset asiat kielsin eli veitsi kädessä ei juostu, mutta isin partakoneella sai parturoida mattoa, isin kavereille (tuparit) ostamat herkut sai napostella, isin aurinkolasit sai ottaa ulos ja unohtaa sinne jne. Kun mies ihmetteli, miten olen voinut sallia moisen, niin vastasin, että en halua olla pikkumainen, osta uusia tavaroita, jos mielestäsi lapset ei saa tehdä mitään.

Ihana kasvutarina!

Vierailija
6/7 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt on miehiä. Niiltä tuollaista voi odottaakin. Ymmärrän sinua Ap.

Vierailija
7/7 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä ei ikinä tapahtunut mitään tuonkaltaista. Meillä oli miehen kanssa sanaton sopimus, että lasten edessä olimme yksimielisiä. Jos toinen kielsi, toinenkaan ei antanut lupaa. Jos asia oli sellainen, että toisen mielestä luvan olisi voinut antaa, me keskustelimme siitä ensin kahden kesken, sitten vasta muutettiin päätöstä.

Lapset oppivat parista kerrasta, että ei kannata kusettaa :D

Mennyt aikamuoto siksi, että lapset ovat jo aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi