HARJU & PÖNTINEN LOPETTAA?
Voitteko kuvitella? Juuri H&P:ssä tuli tiedotus asiasta. Sanoma medialle vaihtuu, pieni mahdollisuus, että jatkuisi helmikuussa, mutta tammikuussa ei joka tapauksessa tule mitään. Toimintaa jatkaisi helmikuussa sitten uusi omistajan. Olemme mukana ihmisten arjessa ja juhlassa, vaikutamme valintoihin ja käsitykseen maailmasta. Sillä on merkitystä. Hetki meni, että ajatus on sulatettu. Kanavalta kuulee aina niin paljon uusia toinen toistaan ihanampia kappaleita, mistä minä ne nyt kuulen? Kanavaa olen kuunnellut niin kauan kuin muistan, ikää ei ole edes kahtakymmentä. Mitä nyt jatkossa kuuntelen läksyjä tehdessä, viikonloppuiltoja viettäessä, tanssiaskelia ottaessani. Oloani kuvaa tyhjyys, riipivä sellainen. Joulumielihän tässä katoaa
Kommentit (50)
Kamala kanava, samoin voisi lopettaa järviradion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias
A) ei notku AV:lla
B) katso teeveetäMitä nyt taas, ei nuo toisiaan poissulje
No näin se nyt vaan on.
AAVEELLA ei ole koskaan keskusteltu sarjoista jotka ovat nuorten naisten elinpiirissä. Miksi nöin jos asia ei olisi näin.
Mediatutkijana minä _tiedän_ tämän.
- Täällä keskustellaan Ylen Aamu-tv:n uudistuksesta ja sillä on tasan 0% tavoittavuus tuossa kohderyhmässä. Tuo nyt ammatillisena huomiona...
No sitten olen poikkeus, joka sattuu tietämään muitakin aaveela roikkuvia. Ehkä ketään nuorta ei vaan kiinnosta puhua tuollaisista? En minä täällä toitota keskusteluissa että "MINÄ 18-VUOTIAANA koen asian näin, että...". Ei kai sitä nyt voi normaaleissa keskusteluissa tietää, kuka on 20 ja kuka 60, etenkään silloin kun keskustelun aihe on "lempi kotiruoat"
Ollaanpas sitä mediatutkijana nyt niin tärkeenä :D
Kyllä! Koville näytti ottavan tuota trollaajaa paljastuttuaan.
Olen kyllä ylpeä ammattitaidostani.
Ei kai sitä oikeasti kukaan ole ikinä katsonut, eihän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias
No näin se nyt vaan on.
AAVEELLA ei ole koskaan keskusteltu sarjoista jotka ovat nuorten naisten elinpiirissä. Miksi nöin jos asia ei olisi näin.
- Täällä keskustellaan Ylen Aamu-tv:n uudistuksesta ja sillä on tasan 0% tavoittavuus tuossa kohderyhmässä. Tuo nyt ammatillisena huomiona...
No sitten olen poikkeus, joka sattuu tietämään muitakin aaveela roikkuvia. Ehkä ketään nuorta ei vaan kiinnosta puhua tuollaisista? En minä täällä toitota keskusteluissa että "MINÄ 18-VUOTIAANA koen asian näin, että...". Ei kai sitä nyt voi normaaleissa keskusteluissa tietää, kuka on 20 ja kuka 60, etenkään silloin kun keskustelun aihe on "lempi kotiruoat"
Mitä...kuka trollaisi olevansa 18-vuotias av-palstailija..? Valoja sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias
No näin se nyt vaan on.
Hyvänen aika, piti lainata sun kirjoitusta, ei omaani :D Tarkoitin siis mediatutkijalla sinua :)
Niillä on ihan järkyttävät hinnat. Kuka hullu maksaa :D
Vanhukset sekoilee netissä. ^^^
Tästä minä nautin :)
Eihän tuossa muutenkaan mitään järkeä ole, että radiokanava telkkarissa :D
^^ tervetuloa sekoilemaan mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, kun näkee kappaleen nimen ja esittäjän samalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoisi teille Spotifystä...
Toisaalta, näkeekö siitä H&P:n tekstistä oikeasti - edes 18-vuotias - mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, näkeekö siitä H&P:n tekstistä oikeasti - edes 18-vuotias - mitään?
Mulla on vajaa 1000 biisiä iskelmä-soittolistalla, suuri osa kerätty h&p:stä. Meillä kotona huono laatu tv:ssä mutta monilla muilla tosi tarkka teksti, kyllä siitä näkee.
Jollain hyvä musiikkimaku, hyvä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harju & Pöntisellä pyörii monasti sellaisia biisejä jota ei löydy YouTubesta eikä Spotifystä. Ollaan sitten toivottu niitä Pöntiseltä ja nauhoitettu omaan käyttöön. Juuri siinä on ollut Pöntisen hienous että siellä soi sellainen musiikki jota ei kuule niiltä tusinalta muulta radiokanavalta jotka soittavat kaikki samaa ohjelmavirtaa ja joilla edes toimittaja ei voi valita biisejä saati että niitä voisi toivoa kun joku musiikkipäällikkö on lukinnut soittolistat seuraavaksi kolmeksi viikoksi eteenpäin. Ikäni alkaa kolmosella ja kuuntelen Pöntistä useita kertoja viikossa.
Iskelmä on ollut niin olennainen osa suomalaista kulttuuria, että kyllä sitä voi pitää menetyksenä, jos se painuu ihan maan alle. Luulisi että tilaa olisi ainakin yhdelle radiokanavalle, joka keskittyisi suomalaiseen iskelmään. Onkohan ongelma siinä, että mainostajia on vaikea saada, koska mainonta on yleensä kohdistettu nuoriin ja meneviin ihmisiin?
Mutta miksi se poistetaan valikoimista ku luin Harju & Pöntisen Facebook sivulta että ne on neuvottelemassa parhaillaan uudesta omistuksesta ja jatkumisesta? Jos uusi omistaja löytyy niin tominta jatkuu tammi-helmikuun 2020 vaihteessa.
Aika hätäisesti tehty toi että kanava poistetaan valikoimista.
Joulu meni pilalle kun kuulin tän uutisen aaton aattona :(