Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä söi n. 250g piparkakkutaikinaa sellaisenaan

Vierailija
22.12.2019 |

Jaiks. 😬

Olin ostanut että olisi voinut leipoa meille pipareita..

M28

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit paistanut sen ennen tarjolle laittamista. Ei mulle ainakaan saa jättää näkyville mitään sokeria sisältävää ellei sitä ole tarkoitettu syötäväksi.

Oletko sä joku koira? Meidän kultsu on samanlainen.

Vierailija
42/59 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yksi paistettu pipari sisältää caloreita n 400 cal. Kuvittele mikä kaloripaukku meni masuun?

Haluaisinpa nähdä tuollaisen taikinan, jossa n. 10g palaseen mahtuu 400kcal.

Ei kilokaloria, kcal, vaan kaloria, cal. Tuhatkertainen ero!

Tosin annettu arvo (400 cal/pipari) turkin pitää paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikina ON parasta, paistettuna ei maistu minullekaan. Ja 'mies', olisit tod. leiponut ne itse tai ostanut valmiina. Miksi edes odotit / oletit, että ystävättäresi ne tekee? :o Oletko aina noin saamaton *tsih* - ilmeisesti! XD

Vierailija
44/59 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla sellanen perus XL kokoinen tatuoitu ja lävistetytty lähiömuija. Onnea valitsemallesi tiellä.

Vierailija
45/59 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset himoitsevat makeaa, miehet suolaista. Hienoa että hän teki löydön kaapista! Mahtoi olla hyvä merkki kun veti kaiken. 

Vierailija
46/59 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset himoitsevat makeaa, miehet suolaista. Hienoa että hän teki löydön kaapista! Mahtoi olla hyvä merkki kun veti kaiken. 

Korjaan, hyvää merkkiä.

Vierailija
47/59 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yksi paistettu pipari sisältää caloreita n 400 cal. Kuvittele mikä kaloripaukku meni masuun?

Yksi pipari 400 kaloria? Kuolen nauruun 😂 Esim. puolikas pakastepizza on noin 800 kaloria. Ja sinä tosissasi väität, että yksi pipari on puolet siitä? Ei v ttu 😂

Vierailija
48/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, meinaa laatta lentää pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
49/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ap sanonut että taikinasta on tarkoitus leipoa eikä sitä saa syödä? Itse ainakin syön piparit mieluummin taikinana kuin paistettuna.

Mutta tuo kalorijuttu ei mene ihan niin kuin matematiikka antaisi ymmärtää paistetuista pipareista, koska kypsennetystä ruuasta ihmisen ruuansulatus saa irti enemmän kaloreita kuin raa'asta. Raakaruoan sulatus myös kuluttaa enemmän kaloreita kuin kypsennetyn. Sen takia raakaruokadieeteissä pitää syödä ihan hervottoman paljon että nälkä lähtee.

Piparitaikinaa saa kyllä kaupasta lisää - osta se kilon paketti niin ihan varmasti jää leivottavaksikin asti. Toki leivot itse etkä pakota naistasi piiaksi.

M39

Vierailija
50/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein että ostit sen taikinan että nainen olisi leiponut ne piparit teille? Siinä tapauksessa olisin itsekin pistellyt taikinan raakana napaan. 😂 Se on muutenkin parempaa kuin piparit paistettuna.

Vuosi 2019 ja naiset eivät viitsi nähdä sen verran vaivaa jouluvalmistelujen eteen että leipoisivat pipareita, vaikka mies on jopa kaupasta hakenut taikinan.

Voi voi tätä nykymaailman menoa. :(

m51

Vuosi 2019 ja miehet edelleen kuvittelee että on suurempi urakka hakea autolla  se valmis taikina sieltä kaupan pakastealtaasta. Olisit mies ja tehnyt itse sen taikinan edes. Helpolla hankittu on helpolla syöty. Jos sinä näet vaivaa, nainenkin näkee vaivaa.

Jaahas täällä on joku nenäkäs nainen kettuilemassa muille. Kaipaisit vähän kuria..

m51

Ei ymmärrä noita tapoihinsa pinttyneitä vanhoja pieruja.. pappoja:))

Vierailija
51/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä, nämä taistelut sukupuolten tasa-arvosta käytiin jo 70-luvulla, siitä asti olen seurannut, kuinka miehet hoitavat lapsia,  tekevät ruokaa ja kaatavat kahvia vieraiden kuppeihin.  Aika lillukanvarsia alkaa olla tämän palstan kitisijöiden valitukset.

Samaten, silloin rakennettiin omakotitaloa, niin aina siellä rouvakin oli töissä tarpeen tullen.

Tunnen monia naisia, jotka silloin kouluttautuivat asentajiksi ja insinööreiksi ja saavat työssään myös miehen palkan. Se on ihan valintakysymys vieläkin.

Vierailija
52/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellanen n. 1000kcal tuli vedettyä. 

Vierailija
53/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aapeellä olla bulimikko tyttöystävänä. Lääkäriin pyhien jälkeen. Siitä se lähtee.

Vierailija
54/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saathan sä silti naisystävältä piparia? Vai?

Vierailija
55/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä, nämä taistelut sukupuolten tasa-arvosta käytiin jo 70-luvulla, siitä asti olen seurannut, kuinka miehet hoitavat lapsia,  tekevät ruokaa ja kaatavat kahvia vieraiden kuppeihin.  Aika lillukanvarsia alkaa olla tämän palstan kitisijöiden valitukset.

Samaten, silloin rakennettiin omakotitaloa, niin aina siellä rouvakin oli töissä tarpeen tullen.

Tunnen monia naisia, jotka silloin kouluttautuivat asentajiksi ja insinööreiksi ja saavat työssään myös miehen palkan. Se on ihan valintakysymys vieläkin.

Aika paljon noissa on suku- ja perhekohtaisia eroja. Mun suvussa tuo muutos tapahtui kyllä myös 70- luvulla. Miehen perheessä ei. Mies itse kyllä on opetellut nykyajan tavat. Siskonsa passaa kyllä miestään ja veljensä istuu anoppilassa käydessään passattavana. Ei liene sattuma, että veljensä on poikamies. Mieheni joskus ehdotti, että järkkäisin veljelleen sokkotreffit jonkun sinkkukaverini kanssa. Sanoin etten voi kyllä kenellekään häntä suositella.

Vierailija
56/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein että ostit sen taikinan että nainen olisi leiponut ne piparit teille? Siinä tapauksessa olisin itsekin pistellyt taikinan raakana napaan. 😂 Se on muutenkin parempaa kuin piparit paistettuna.

Vuosi 2019 ja naiset eivät viitsi nähdä sen verran vaivaa jouluvalmistelujen eteen että leipoisivat pipareita, vaikka mies on jopa kaupasta hakenut taikinan.

m51

Vuosi 2019 ja miehet edelleen kuvittelee että on suurempi urakka hakea autolla  se valmis taikina sieltä kaupan pakastealtaasta. Olisit mies ja tehnyt itse sen taikinan edes. Helpolla hankittu on helpolla syöty. Jos sinä näet vaivaa, nainenkin näkee vaivaa.

Jaahas täällä on joku nenäkäs nainen kettuilemassa muille. Kaipaisit vähän kuria..

m51

Ei ymmärrä noita tapoihinsa pinttyneitä vanhoja pieruja.. pappoja:))

Kieltämättä aika outo kommentti. Netissä saa elää vanhakin fantasioitaan, jos joku niihin tarttuu.

Vierailija
57/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, saathan sä silti naisystävältä piparia? Vai?

Eipä se saa, sehän sitä oikeasti tässä harmittaa, kun jää ilman piparia.

Vierailija
58/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m51

m51

Niin se metsä vastaa...

Vierailija
59/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi pipari 400 kaloria? Kuolen nauruun 😂 Esim. puolikas pakastepizza on noin 800 kaloria. Ja sinä tosissasi väität, että yksi pipari on puolet siitä? Ei v ttu 😂

Sanotaan yhdessä KILOkalori. Noniin, ei ollut vaikeaa, eihän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi