Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Banksyn Graffitit

Vierailija
22.12.2019 |

Onko täällä muita jotka haluaisi maalata näiden "taideteosten" päälle vaika ison kirkkoveneen, hulvattoman hepin tai jotain muuta äärimmäisen lapsellista. Samoin kiinnostaisiko muidenkin "hienojen graffittien" sotkeminen? Yhtälailla ne on luvattomia töherryksiä, kuin niiden päälle heitetty hävyttömyys.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset maalaa?

Vierailija
2/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli uutisissa että joku yritti päällemaalata kyseisen tyypin poromaalausta ja häntä estettiin. Kukaan ei ole antanut lupaa maalata niitä porojakaan, joten miksei siihen päälle voisi vetää omia tägejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve lahjattomilla on sotkea niiden tuotoksia, jotka oikeasti osaakin jotain? Vituttaako, kun itse on niin tunari?

Vierailija
4/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset maalaa viereen jotain hienoa, jopa hienompaa. Etkö osaa? Oletko kateellinen taiteilijoille. Vituttaako, naminami?

Vierailija
5/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää sotkea toisen taidetta. Tee itse viereen parempaa.

Vierailija
6/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiton sotku se tämä "taideteoskin"

Vierailija
7/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää sotkea toisten seiniä.

Vierailija
8/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä kysytään mielellään lupa jos päälle maalataan. Graffiti jengejä on, ja saattaa jopa saada kunnolla kuonoonsa, jos menee maalaamaan väärän tyypin päälle. Tietysti jos on Ap: kaltainen täysin tuntematon luuseri, eikä allekirjoita sotkujaan, niin ei jää kiinni.

Vierailija
9/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecce homo

Vierailija
10/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiton sotku se tämä "taideteoskin"

Ottaisin milloin vain seinälleni Banksyn taidetta. Hienoja ajatuksia tarkkaan valituissa paikoissa.

Vierailija
11/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli uutisissa että joku yritti päällemaalata kyseisen tyypin poromaalausta ja häntä estettiin. Kukaan ei ole antanut lupaa maalata niitä porojakaan, joten miksei siihen päälle voisi vetää omia tägejä?

Jaa, että koska porot on maalattu luvattomasti, on se lupa muille maalata kyseiselle seinälle?

Vierailija
12/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banksyn työt ovat lähes poikkeuksetta upeita. Jos et sitä ymmärrä, niin juokse jorpakkoon.

Vierailija
13/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banksyn työt ovat lähes poikkeuksetta upeita. Jos et sitä ymmärrä, niin juokse jorpakkoon.

Upeita ovat, ja hemmetin arvokkaita, mutta laittomasti tehtyjä usein.

Vierailija
14/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä kysytään mielellään lupa jos päälle maalataan. Graffiti jengejä on, ja saattaa jopa saada kunnolla kuonoonsa, jos menee maalaamaan väärän tyypin päälle. Tietysti jos on Ap: kaltainen täysin tuntematon luuseri, eikä allekirjoita sotkujaan, niin ei jää kiinni.

Tätä en graffiti”taiteessa” ymmärrä. Graffitit ovat lähtökohtaisesti kaikkien sääntöjen ulkopuolella, mutta silti on muodostunut sisäisiä hierarkioita ja sääntöjä. Tämä syö alkuperäistä ideaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi