Kysymys heille keillä on Ultima thule - laseja.
Minulla on vesilasit ennestään mutta nyt haluaisin täydentää sarjaa viinilaseilla. Onko järkevämpi ostaa kapeat valkoviinilasit vai leveämmät ja matalammat punaviinilasit?Molempia en pysty nyt hankkimaan. Kiitos, jos viitsit vinkata.
Kommentit (11)
No juotko/tarjoiletko niistä puna- vai valkoviiniä? Kumpaa menee enemmän?
Sepä se. Laitan tarjolle pullot kumpaakin. Tässä vaan mietin et oisko kapee valkkarilasi sopiva molempien tarjoiluun?
Kauheen pieniähän ne ovat, mutta mun mielestä vesilasien kanssa käy semmoset 13cm korkeat lasit. Onko ne sitten ne valkkarilasit? Mulla on kahta muutakin kokoa, mutta ne on tosi pieniä.
Kumpaa viiniä juot useammin?
Mutta jos yhtä usein molempia ja voi ostaa vain toiset, niin ostaisin punaviinilasit, koska itse tykkään enemmän punkusta ja minun mielestä punkun makuun vaikuttaa enemmän se lasin muoto kuin valkkarin makuun.
Molemmat yhtä rumia niin ei mitään väliä.
Punaviini, ne on kauniimman näköiset.
Mä ostaisin sen paremman näköisen/kokoisen. Itse päädyin punkkulaseihin, vaikka punkkua ei meillä kukaan juo, ei edes vieraat.
Punaviinilasit ovat käytännöllisempi. Valkoviinilasit ovat pieniä.
Ok, kiitos. Päädyn punaviinilaseihin koon takia. Niitä voi käyttää myös arkena.
Harmi kun nuo viinilasit on jalallisia. Kuohuviini- ja olutlasit paljon parempia kun jalattomia. En laittaisi tästä sarjasta noita jalallisia laseja ollenkaan.
Joulupöytään siis tulisi ja tarjolla molempia viinejä. T. Ap