Seksitön tammikuu
Seksistä on vain harmia. Meinasin olla harrastamatta seksiä loppu joulukuun ja tammikuun kokonaan.
Kommentit (32)
Ei ole pakko, jos ei halua. Tosin jos on parisuhteessa, sillä voi olla seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ai minkälaista harmia?
Vahinkoraskaus. Ehkäisykään ei auttanut joten ainoa vaihtoehto on seksistä pidättäytyminen. En tiedä haluanko edes tammikuun jälkeen enää ikinä. Ap
Mulla on ollu seksitön tammikuu viime heinäkuusta lähtien. Olen tulossa neitsyeksi.
Nainen 40v.
Vierailija kirjoitti:
Ai minkälaista harmia?
Virtsatietulehduksia, virtsanpidätysongelmia, masennusta. Kun lopetin seksin nämäkin loppuivat, voin suositella selibaattia.
Minä olen ollut ilman seksiä 27 kuukautta. Vapaaehtoisesti.
tuhannentulimmaista kirjoitti:
Mulla on ollu seksitön tammikuu viime heinäkuusta lähtien. Olen tulossa neitsyeksi.
Nainen 40v.
Tuohan on lyhyt aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minkälaista harmia?
Vahinkoraskaus. Ehkäisykään ei auttanut joten ainoa vaihtoehto on seksistä pidättäytyminen. En tiedä haluanko edes tammikuun jälkeen enää ikinä. Ap
Eli jos sulla on pillerit, mies käyttää kumia, väitätte vaginaalista yhdyntää ovulaation aikana niin silti luulet tulevasi raskaaksi?
Olen harrastanut elämäni aikana vain kahdesti seksiä ja molemmat kerrat ovat itse asiassa olleet tammikuussa. Saa nähdä jos ensi tammikuussa taas onnistaisi!
T. kiltti mies
Musta on jo tullut ikineitsyt. Uudenvuoden lupaukseni oli, että hankin tänä vuonna seksiä - edes kerran. Tähän mennessä ei ole onnistunut.
Pari kertaa oli lähellä, mutta mukana olisi tullut liikaa kaikkea. Eikä mun tarvitse enää edes huolehtia raskaaksi tulemisestakaan. Vieläkö muistaisi ensi vuonna koittaa...
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut elämäni aikana vain kahdesti seksiä ja molemmat kerrat ovat itse asiassa olleet tammikuussa. Saa nähdä jos ensi tammikuussa taas onnistaisi!
T. kiltti mies
Olivatko nuo kerrat saman naisen kanssa?
Niin minäkin jos en löydä sivusuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. kiltti mies
Olivatko nuo kerrat saman naisen kanssa?
Ei. Molemmat oli kuitenkin sellaisia kivoja nelikymppisiä mammoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minkälaista harmia?
Eli jos sulla on pillerit, mies käyttää kumia, väitätte vaginaalista yhdyntää ovulaation aikana niin silti luulet tulevasi raskaaksi?
Epätodennäköistä, mutta olen niin traumatisoitunut tästä raskaudesta ja pahoinvoinnista, oksentelusta yms että seksihalut eivät varmaan enää palaa. Ap
Itse ajattelin kokeilla seksitöntä maaliskuuta.
Vuodesta 1984 lähtien seksittömiä kuukausia viettänyt.
Pukki on pukki joulunakin kirjoitti:
Ei ole pakko, jos ei halua. Tosin jos on parisuhteessa, sillä voi olla seurauksia.
Parisuhteessa on saanti ollut kaikkein harvinaisinta suhteutettuna samaan henkilöön suuntautuneeseen yrittämiseen.
tuhannentulimmaista kirjoitti:
Nainen 40v.
Mä naurahdin ääneen tälle mutta toisaalta surkuhomma koska samassa veneessä ollaan :D
Nainen 37v
hyvä idea (Y)