Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi yhdessä miehen kanssa, mutta ei ole sanonut, että rakastaa mua.

Vierailija
21.12.2019 |

Ei koskaan sydänhymiöitä viesteissä. Muuten kivaa ja ihanaa kyllä. Mutta onko se nyt niin, ettei rakasta minua?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä. Mistä me voidaan tietää rakastaako vai ei?

Vierailija
2/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullekkaan sanonut koskaan eikä viimeiseen kolmeenkymmeneen vuoteen. Kyllä se muuten rakastaa. En ole sitä hokenut minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi suhteessa olin vuoden enkä edes tuossa ajassa rakastunut. Joten eipä tullut rakkautta sanottua ja päätin että ero on tässä ainoa oikea ratkaisu.

Vierailija
4/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oIen mies, tosin sinkku ja myönnän, että minulla saattanee olla joskus vaikeuksia sanoa toiselle, että rakastan häntä. Syitä on kaksi lievä ärrä vikani, jonka luultavasti kuvittelen isommaksi kuin mitä se enää vuosiin on oikeast ollut. Merkittävämpi on kuvitelmani ja toiveeni, että osaisin teoillani osoittaa ja näyttää, että rakastan ja kunnioitan kumppaniani. Hymiöitä en ole toistaiseksi käyttänyt lainkaan, vaan uskottelen itsellen, että osaan ilmaista itseäi paremmin ilman niiden käyttöä. 1

Vierailija
5/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut ihminen sanoo sen. Se vaan tulee. Ei se enää tuossa vaiheessa tule.

Vierailija
6/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies aina sanoi mulle "mä tykkään susta tosi tosi tosi paljon", mutta ei koskaan "rakastan sua". No puolen vuoden päästä en enää jaksanut odottaa, kun tiesinhän minä, ettei ollut rakastunut minuun. Se siitä.

Vierailija
7/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies ei itsekään tiedä rakastaako vai ei eikä siksi ole tullut tunnustaneeksi eli ehkäpä ei rakasta, valitettavasti.

Vierailija
8/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko itse kertonut rakastavasi?

Vierailija
9/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen naislapsi taas kerran. Että oikein sydänhymiöitä. Helvetti te naiset olette naurettavia

Vierailija
10/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin vaan tule.

Vierailija
11/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naislapsi taas kerran. Että oikein sydänhymiöitä. Helvetti te naiset olette naurettavia

Rakastuminen tekee ihmisen hölmöksi. Tiedät sen sitten kun rakastut, että sitä vaan haluaa ilmaista rakkauttaan sille naiselle kaikin tavoin.

Vierailija
12/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulihan tunnustaa rakkautensa joka päivä: "Voi rakas Nyrkki-Kyllikki, oot niin rakas!"

Ap, mies ei rakasta. Ellei rakkaus ole herännyt vuodessa, se ei herääkkään. Seuraava mies!

Vierailija
13/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydänhymiötkö sen rakkauden kertoo ? ja ikää oli 12 v. vai ?

Vierailija
14/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen tekee ihmisen hölmöksi. Tiedät sen sitten kun rakastut, että sitä vaan haluaa ilmaista rakkauttaan sille naiselle kaikin tavoin.

Luoja mitä paskaa. Ehkä te yksisarvismaassa eläjät jaksatte lässyttää ja  lähetellä SYDÄNHYMIÖITÄ

Vierailija
15/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinen hommat ymmärtää teininä. Ap voisi aikuistua, jos ei ole 16v

Vierailija
16/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin vaan tule.

No, kai edes näkyy jotenkin käytöksessä?

Vierailija
17/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla enkä väitä, että olist välttämättä lainkaan väärässä, vaan se olen minä, joka on vääärässä kun sanon, että minusta tuo että rakastunut ihminen sanoo sen kyllä ja se vain jostain tulee, eikä voisi tulla esimerkiksi vuoden yhdessä olon jälkeen lainkaan kuullostaa hieman miten tämän sanoisi no yritetääm sille kuin usjoisi että kaikki etenee niinkuin saduissa ja tai elokuvissa...

Voi olla, että olen itse ollut liian kauan sinkkuna. Olen yli 30 vuotias, enkä ole koskaan elänyt parisuhteessa. ihastumisia on ollut ja muita läheisiä ihmisiä on elämässäni mutta sitä yhtä ja erityistä en ole kohdannut... 

Kenties alitajuisesti pelkään, että en ikinä saa kuulla kenenkään sanovan minulle, että rakastaa minua.

Tai, että pilaan oman orastavan parisuhteeni, - jos siis sellainen vielä joskus koittaa ja tapahtuu, kuten toivon ja unelmoin- niin vannon rakkautani liian aikaisin huomatakseni taas, että kaikki on ollut omaa kuvitelmaani ja haavettani ja toinen pyytää tai toteaa kliseiseti , että kuinka hän oikeasti haluaisi olla kanssani vain kaveri tai jatkaa ystävänä.

Tiedän kyllä liiankin hyvin, että osalle toive tai pyyntö siitä että voisi jatkaa vain kavereina tai ystävinä ei oikeasti tarkoita yhtään mitään muuta kuin, että tulipahan hänenn todettua näin kun se sattui osumaan luonteva väli, eikä vielä ennättänyt häipyä kuin pie+ru saharaan.   

Miten katkeroitumisen ja kyynistymisen voisi estää

Vierailija
18/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että sulla on kunnon mies. Pahimmat pettäjät tulevat iholle heti hymiöineen ja lähtevät samalla vauhdilla.

Vierailija
19/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet siitä, miten se reagoi, kun sanot rakastavasi sitä. Jos tulee joku ”kiitos” tai väistävä reaktio niin voit luopua toivosta.

Vierailija
20/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulihan tunnustaa rakkautensa joka päivä: "Voi rakas Nyrkki-Kyllikki, oot niin rakas!"

Ap, mies ei rakasta. Ellei rakkaus ole herännyt vuodessa, se ei herääkkään. Seuraava mies!

Sinä ja muut ulijankkaajat olette palstan suurinta paskaa. Kuvitteletko olevasi hauksakin? Paskaa joulua sinne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan