Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CROCS talvikenkien koot, apua!!

Vierailija
21.12.2019 |

Millainen mitoitus näissä? Käytän yleensä kokoa 39, riittääkö näistä 38/39 koko vai pitääkö ottaa 39/40? Näissä kun siis on nuo tuplakoot.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

☃️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ko. kenkämallien arvosteluja, niissä usein jo ostaneet antaa vinkkejä onko malli väljä vai tiukka. Suomipuolella arvosteluja on usein vähän, mutta samoja malleja on myynnissä jenkeissä ja siellä arvosteluja on reippaammin.

Vierailija
4/6 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellaiset ja tilasin ensin samaa kokoa kuin tavalliset crocsit ja olivat liian pienet, joten vaihdoin sitten kokoa isompaan. Eivät nekään ole mitenkään liian suuret, naftit ennemminkin.

Vierailija
5/6 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellaiset ja tilasin ensin samaa kokoa kuin tavalliset crocsit ja olivat liian pienet, joten vaihdoin sitten kokoa isompaan. Eivät nekään ole mitenkään liian suuret, naftit ennemminkin.

Ei ole olemassa vain yhtä mallia Crocsin talvikenkiä, koon mahtuvuus riippuu mallista. Minulla on useampia eri malleja talvicrocseja samaa kokoa; osaan mahtuisi villasukka, osa melkein puristaa.

Vierailija
6/6 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa vain yhtä mallia Crocsin talvikenkiä, koon mahtuvuus riippuu mallista. Minulla on useampia eri malleja talvicrocseja samaa kokoa; osaan mahtuisi villasukka, osa melkein puristaa.

Pätipäti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi