Paras joulusuklaa?
Kauppojen hyllyt notkuvat joulusuklaita, mutta mikä on oma suosikkisi? Mulle ei joulu tule ilman Fazerin boksissa olevaa vadelmajogurttitäytteistä suklaata. Toinen suosikki on Fazerin joulusuklaalevy, jossa piparia joukossa.
Kommentit (18)
Mä tykkään niistä Fazerin Julia konvehteista. Lapsesta saakka joka joulu herkutellut niillä 😊
Perinteinen Fazerin sininen on paras! Oli eilen jo boksit loppuneet kaupasta, kun meinasin täydentää varastoa.
Tänä jouluna syön vain Fazerin vihreä kuula konvehteja. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kun jää ne kuulat ostamatta omassa rasiassaan. Muutoin sitten irtokarkkeja koska ovat paljon halvempia kuin konvehtirasioissa ja ihan samoja suklaita on irtomyynnissä.
Belgialainen suklaa. Simpukkakonvehdit ja tryffelisuklaa.
Mulla suosikki on monen inhokki, eli juhlapöydän konvehdit. Tykkään myös siitä ananaksen makuisesta :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla suosikki on monen inhokki, eli juhlapöydän konvehdit. Tykkään myös siitä ananaksen makuisesta :D
. Juhlapöydän konvehdit on hyviä, siinä kaikki konvehdit hyviä.
Julia, Pandan juhlapöydän konvehdit, Fazer fazerina, ihan Fazerin perussininen suklaalevy.
Enkeli-patukat, Lindtin punaiseen käärityt pallot, pätkis-rasia tai Twist-pussi. <3 Ei näitä kaikkia, se olisi liikaa, mutta mikä tahansa näistä käy. Luulen, että tänä vuonna Lindt ja Twist, jos kaupassa on näitä jouluaattoaamuna vielä jäljellä.
Paras suklaa on semmoinen että ei tarttisi sitä nähdä prsuuksissa lyllymässä. Ei ole kivaa katottavaa.
Kyllä se vaan perus Toblerone on parempaa kuin mitkään konvehdit.
After Eight on jokavuotinen perinne :)
Tumma Marabou, jota olen kaivannut jo toistakymmentä vuotta.
Maraboun Aladdin -konvehtirasia on kestosuosikki. Tosi hyviä makuja.