Minä uskon Jumalaan
Minä uskon Jumalaan, Isään kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan, ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi Neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Ja Pyhään Henkeen, pyhäin yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.
Kommentit (11)
Minä en usko Jumalaan, Isään kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan, enkä Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, ei ole mun Herra, joka sikisi Pahasta Hengestä, joka syntyi naapurin panemasta Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, ei astunut ylös taivaisiin, ei istu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja ei ole sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Enkä usko Pyhään Henkeen, pyhäin yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.
Olisi hieno ja autuas tila uskoa johonkin. Mutta ei sitä väkisin pysty.
Niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut että antoi ainoan poikansa, jottei yksikään joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16
❤️❤️❤️❤️❤️✝️✝️❤️❤️❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Olisi hieno ja autuas tila uskoa johonkin. Mutta ei sitä väkisin pysty.
Uskon lahja tulee Jumalalta. Pyydä sitä Häneltä:)) Emme omasta voimasta pystykään uskomaan.
Pyhän yhteisen seurakunnan jäi , uskotko siihenkin?
Mä uskon äitijumalaan.
Tao, mystinen naaras.
Kurko kirjoitti:
Minä en usko Jumalaan, Isään kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan, enkä Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, ei ole mun Herra, joka sikisi Pahasta Hengestä, joka syntyi naapurin panemasta Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, ei astunut ylös taivaisiin, ei istu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja ei ole sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Enkä usko Pyhään Henkeen, pyhäin yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.
Tuota, mihin sitten oikeasti uskot?
Minä taas kävin juuri paskalla.
Molemmat jutut kiinnostavat muita tasan yhtä paljon.
Minä en usko. Miten hyvää tarkoittava Jumala/Jeesus joka muka on ystävä lapsien, antaa pikku lasten esim. hukkua oman pihan saaviin jne. Enkelitkö suojelee joitakin ja pelastaa ja joitakin ei, kysyn vaan ? Ja onko enkelit kaljoilla silloin kun pikku lapset kuolevat ja jättävät vanhemmat suremaan tänne :/
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko. Miten hyvää tarkoittava Jumala/Jeesus joka muka on ystävä lapsien, antaa pikku lasten esim. hukkua oman pihan saaviin jne. Enkelitkö suojelee joitakin ja pelastaa ja joitakin ei, kysyn vaan ? Ja onko enkelit kaljoilla silloin kun pikku lapset kuolevat ja jättävät vanhemmat suremaan tänne :/
maallinen elämä on vain väliaikaista
Mihin niistä? Valittavana on useita tuhansia jumalia.. Valitse viisaasti.. Todennäköisesti valitset väärän :) Tai voihan sitä valita vaikka kaikki.. Tai ei ollenkaan ;)