Aiotko boikotoida Instrumentariumia?
Kommentit (17)
Aion. Minua on työpaikkakiusattu. Asiaa ei olisi kuitenkaan auttanut se, että kiusaajaa olisi nöyryytetty. Kiusaamisiin ja epäasiallisiin kohteluihin on omat tavat toimia.
Lisäksi kun työntekijää, joka menee hiljaiseksi uusia asioita kohdatessaan e i arvosteta, ei arvosteta sitä, että ei haluta esim. rikkoa arkuuksissaan uusia laitteita, niin en arvosta kyseistä yritystä.
Miksi pitäisi? Jos toinen on huippu ja toinen on nolla, miksi pitäisi leikkiä että he ovat yhtä hyviä?
Specsavers on muutenkin paljon edullisempi.
En aio!
Hyvät on hyviä, keskiverto pärjää jotenkin ja huonoista täytyisi päästä eroon, joko opettamalla tai kehottamalla alan vaihtoon.
Kesällä ostin kahdet aurinkolasit Instrusta. Nyt en enää mene sinne ennenkuin toimari on vaihtunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Jos toinen on huippu ja toinen on nolla, miksi pitäisi leikkiä että he ovat yhtä hyviä?
Se ei olekaan jutun pointti, vaan se, että toisen huonous kerrotaan satojen kuulijoiden keskellä.
Oikea paikka kertoa ongelmista on kahdenkeskiset keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
saako sun lasta kohdella samalla periaatteella hoidossa/koulussa
Olen ostanut nykyiset (sivumennen sanoen ihan paskat) kehykseni ja linssit Instrusta, koska sain sieltä 50% alennuksen koko loppuhinnasta (henkkariale). Samoin poikani lasit ovat sieltä. Menemmekin Silmäasemalle ensi kerralla.
Vaikea boikotoida, koska en ole koskaan ostanut mitään Instrusta. Eivät vaan ole olleet minun makuuni. Olen korkeakoulutettu muotoilija.
Luin artikkelin. Ikinä en tule Instrussa asioimaan!!
Olin yllättynyt kun sain aivan hyvät lasit tilaamalla netistä. Lenswaylta.
Olin aiemmin maksanut "maltaita" ja sain sitten alle satasella ihan kelvolliset lasit.
Kannattaa kokeilla , jos on resepti olemassa. Aion tilata jatkossakin ja kokeilla muitakin firmoja.
Netin kautta näkee mitat ja kun vertaa aiempiin kehyksiin vois osua kerralla sopivat. Sankoja säädin varovasti kastelemalla kuumaan veteen ja hyvin sekin onnistui.
Kuvitella että maksoin aiemmin yli tonnin ja nyt alle sata euroa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on nykyään välillä vaikea uskoa mutta aikuiset eivät ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksetaanko sinun lapsille sieltä palkkaa? Ja eikös todistukset ole juuri sitä varten että lasten osaamista arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Aion. Minua on työpaikkakiusattu. Asiaa ei olisi kuitenkaan auttanut se, että kiusaajaa olisi nöyryytetty. Kiusaamisiin ja epäasiallisiin kohteluihin on omat tavat toimia.
Lisäksi kun työntekijää, joka menee hiljaiseksi uusia asioita kohdatessaan e i arvosteta, ei arvosteta sitä, että ei haluta esim. rikkoa arkuuksissaan uusia laitteita, niin en arvosta kyseistä yritystä.
Eli jos työskentelee instrussa, kannattaa mielummin rikkoa laitteita kuin olla arka uusien laitteiden kanssa ettei vaa tulis rikottuu mitää 👍
Harvinaisen ammattitaidotonta johtamista ja viestintää kyllä. Antaisin potkut tuollaiselle toimarille.
Niillä törkyhinnoilla en ole ostanut tähänkään saakka. Minulle sama vaikka juoksuttaisivat kaulapannassa, palkkaahan ne siitä maksavat.
Nissen ja Kheops kuuluu samaan ketjuun, boikotoin myös niitä ketjuja tästälähtien.