Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaa tietää, että arvostetaanko Silmäasemalla ahkeria, ujoja, uusia laitteita pelkääviä

Vierailija
21.12.2019 |

työntekijöitä?

Jos arvostetaan, niin ostan lasini sieltä. Tähän mennessä olen saanut erittäin hyvää palvelua Instrusta. Muutama hieman hiljaisen oloinen myyjä/optikkko on palvellut erittäin ystävällisesti ja ammattitaitoisesti. Koska heitä ei enää siellä arvosteta, niin haluan ostaa lasini firmalta, jossa ujous ja arkuus esim. uusia laitteita kohtaan ei ole häpeä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkuus uusia laitteita kohtaan. Hih. Mä oon just tällanen. Mutta se on pitkän päälle pelkästään positiivinen asia, mulla säilyy työvälineet ehjinä paljon kauemmin kuin työkavereilla. Kun olen tarkka, huolellinen ja varovainen.

Vierailija
2/6 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaitakin on erilaisia. Osaa yltiösosiaalisuus ja -positiivisuus kuormittavat. Rauhallinen, vain tarpeen mukaan auttava myyjä on ainakin itselleni mieleinen. Samoin myymälätilassa ei saa olla levotonta. Liian energinen musiikki karkottaa minut välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkuus uusia laitteita kohtaan. Hih. Mä oon just tällanen. Mutta se on pitkän päälle pelkästään positiivinen asia, mulla säilyy työvälineet ehjinä paljon kauemmin kuin työkavereilla. Kun olen tarkka, huolellinen ja varovainen.

Juuri näin. Arkuus tuo yleensä tarkkuutta ja huolellisuutta, kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä asiakkaiden kohtaamisiin, empatiakykyä jne.

Siksi en halua viedä rahojani enää firmaan, jossa arkoja, hyviä työntekijöitä nolataan.

Kiusaamisasiatkin hoidetaan ihan eri tavalla.

Vierailija
4/6 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

instrussa ne on olleet niin arkoja että kolme seisoo juttelemassa keskenään eikä tule palvelemaan asiakastakaan.

Vierailija
5/6 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaisin että silmäasema julistaa kohta ääneen miten he arvostaa kaikkia työntekijöitään ja lässytilää mutta jättää sanomatta että ei taatusti palkkaa mitään työhaluttomia, saikuttajia tai tiimihengen myrkyttäjiä jos vaan kykenee sen välttämään.

Vierailija
6/6 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikkoliikkeessä on lähinnä painajaista myyjä, joka hyökkää kimppuun palvelemaan ja en kiitos en tarvitse apua jälkeen jää lähistölle norkoilemaan ja kommentoimaan sankojen sopivuutta. Jostain syystä näissä liikkeissä on usein todella vähän asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi