Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on sama 'vika' tai ominaisuus kuin sinulla
Ja jonka ajattelet vaikeuttavan kumppanin löytämistäsi.
Esim lihavuus, ujous, työttömyys, ruma arpi, mielenterveysongelma, tms
Kommentit (31)
No olen todella ujo ja kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta. Kumppanin ujous ei haittaa missään nimessä. Tavallaan kuitenkin olisi kivaa, jos toinen olisi vähän rohkeampi. Pohjimmiltaan viihdyn ihmisten seurassa ja tykkään käydä tapahtumissa ja saan rohkeutta, jos toinenkin uskaltaa.
Crohnikko? Todellakin, olisipa joku joka omakohtaisesti tietäisi mistä on kyse (vs. terveille selittäminen).
Kelpaisi. Olen aika kiva ihminen, vaikka vähän pyöreä. Ikääni en vikana pidä.
"Kelpaisiko", miten rumaa ajattelua.
Kaikki lähtee siitä, rakastaako itseään terveesti. Jos ei, ei pysty rakastamaan ketään, ei vaikka olisi "täydellinen", saati jos ei. Jos taas rakastaa itseään oikealla tavalla, pystyy rakastamaan muitakin <3
Kaikki me ollaan viallisia, jossain asiassa.
a jonka ajattelet vaikeuttavan kumppanin löytämistäsi.
Esim lihavuus, ujous, työttömyys, ruma arpi, mielenterveysongelma, tms
Noh itelleni kelpais lihavuus/"lihavuus", työttömyys, ruma arpi (lol`?), ujous (????)
jotku noist lasken plussiks eli mieluummin isokokoinen ku laiha mies, mieluummin ujo ku joku yli yli menevä mies.. ja mieluummin jotai arpia ku joku siloposki. Tietty mieluiten joku ammatti tai kokemusta työelämästä, jotta mahollisuus joskus työllistyä. Ja m-terv ongelma, se riippuu. ku jotkut laskee m terv ongelmaks tyylii työttömän elämäntavan, jos vaikka on passiivinen. ku taas joillekki se on tyylii skitsofrenia. :DDD et toi jälkimmäine ois vaikee itelle, mut toi ensimmäinen ihan normi. ja lihavuuttaki riippuu miten määritellää. joku 200 kg nii ei kiitos, mut joku vähän pullukka nii ok.
ja samankaltasuus on hyvä asia, ymmärtää toista.
No ei varmasti olisi pitkäikäinen suhde, jos alkaisin oman vastasukupuolen kloonin kanssa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
a jonka ajattelet vaikeuttavan kumppanin löytämistäsi.
Esim lihavuus, ujous, työttömyys, ruma arpi, mielenterveysongelma, tmsNoh itelleni kelpais lihavuus/"lihavuus", työttömyys, ruma arpi (lol`?), ujous (????)
jotku noist lasken plussiks eli mieluummin isokokoinen ku laiha mies, mieluummin ujo ku joku yli yli menevä mies.. ja mieluummin jotai arpia ku joku siloposki. Tietty mieluiten joku ammatti tai kokemusta työelämästä, jotta mahollisuus joskus työllistyä. Ja m-terv ongelma, se riippuu. ku jotkut laskee m terv ongelmaks tyylii työttömän elämäntavan, jos vaikka on passiivinen. ku taas joillekki se on tyylii skitsofrenia. :DDD et toi jälkimmäine ois vaikee itelle, mut toi ensimmäinen ihan normi. ja lihavuuttaki riippuu miten määritellää. joku 200 kg nii ei kiitos, mut joku vähän pullukka nii ok.
ja samankaltasuus on hyvä asia, ymmärtää toista.
Oletko siis sinkku, jonka on vailea löytää kumppania? Mikä sinun 'vikasi' on? Vai etkö ymmärtänyt kysymystä?
Ei. Minä olen tavisnäköinen ja minulla on lieviä sosiaalisia haasteita, mutta toisaalta olen älykäs ja menestynyt. Otin mieluummin hyvännäköisen ja sosiaalisesti lahjakkaan, mutta vaatimattomammassa sosioekonomisessa asemassa olevan kumppanin kuin itseni kaltaisen. Koen valinneeni oikein.
Tottahan toki. Ihastun yleensä vain itseni kaltaisiin (luonteeltaan).
Ei, ei, ei. Kiinnostun vain miehistä jotka ovat vastakohtiani, eli lempeitä ihmisystäviä.
Saispa lähellekään vertaisensa puuutteineen kaikkineen. Kyllä todella kelpaisi, en toivoisi parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi, olen Mensan jäsen.
Minä ja mieheni pääsisimme molemmat Mensaan, mutten todennäköisesti alkaisi vakavasti mensalaisen kanssa.
Henk.koht. en kelpaisi kellekään jos olisin mies, en edes itselleni. En voisi sietää yhtä "hauskaa" miestä.
Ei missään tapauksessa, jos meitä olisi kaksi näin laiskaa niin siitä ei tulisi mitään.
Pienet tissit? Sehän on miehellä vain hyvä
Monenlaisin vioin varusteltu mies kyllä kelpaisi, mutta ei todellakaan sellainen, jolla on samat viat kuin minulla.
En halua lapsiakaan, kun olisi kammottavaa kidutusta katsella ihmistä, joka olisi perinyt vikani.
Vierailija kirjoitti:
Pienet tissit? Sehän on miehellä vain hyvä
Miehellä se olis vastaavasti pieni pippeli.
ei narskuille narsku kelpaa