Linda Lampenius sanoo julkaisseensa täysin meikittömän kuvan - hohhoijaa...
Eipä ole Lindalla huulipunaa, poskipunaa eikä muutakaan ehostusta. Ärsyttävää tällainen typeryys.
Linda Lampenius julkaisi poikkeavan kuvan itsestään – päätti pitää taukoa irtoripsistä ja näyttävästä meikistä https://www.is.fi/viihde/art-2000006349847.html
Kommentit (37)
Yökylässä jaksossa Linda oli tosi hyvän näköinen, söpö, nätti ja symppis. Olin aina ajatellutkin hänen olevan sellainen kiva tyyppi, välitön ja vähän hassu, ei mikään femme fatale, kuten hänen julkisuuskuvansa on. Ihana perhe!
Lindan tyttäristä tulee kaunottaria, sen huomaa jo nyt.
Onpas hän mennyt oudon näköiseksi.
Lindalla ei ole vähääkään juurikasvua, joten luulen, että tuo blondi hiusväri on aito. Siitä varmaan äärettömän vaalea iho.
Vierailija kirjoitti:
Lindalla ei ole vähääkään juurikasvua, joten luulen, että tuo blondi hiusväri on aito. Siitä varmaan äärettömän vaalea iho.
On varmaan vaaleat hiukset oikeesti, mutta värjää hiuksia silti vielä vaaleammaksi.
Kyllä meikillä huijataan ja pahasti. Eihän sillä ole edes kulmakarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, täytyy olla aito blondi, kun on noin vaaleat ripset ja kulmakarvat. Tosi harvinaisen vaalea. Ihana niin vaalea ihokin ja siksi huulet näyttää niin punaiselta ja silmät niin sinisiltä. Ja tyttäret perineet nää värit. Linda on kaunis,
Miksi ihmeessä laittautuu baywatch-pimuksi, kun on oikeesti näin kaunis, kannattaisi stailaus pistää uusiksi.
Kuinka moni tähän ketjuun kirjoittanut on itse ollut osallisena jossakin lehtijutussa, vaikka paikallisessa sanomalehdessä? Kuinka monelle on omaa kokemusta siitä, miten toimittajat vääntelevät asioita.
Pari omaa kokemusta: tarkistetun jutun kuvatekstissä oli virhe, ja toisessa tapauksessa muuten valmiin ja tarkistetun tekstin sisältöä muutti ratkaisevasti toimittajan lisäämä väliotsikko.
Onhan Linda kaunis, mutta me emme ole nähneet sitä hänen julkaisemaansa meikitöntä kuvaa. Ei ole ainakaan siinä lehdessä, joka tuon jutun julkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tähän ketjuun kirjoittanut on itse ollut osallisena jossakin lehtijutussa, vaikka paikallisessa sanomalehdessä? Kuinka monelle on omaa kokemusta siitä, miten toimittajat vääntelevät asioita.
Pari omaa kokemusta: tarkistetun jutun kuvatekstissä oli virhe, ja toisessa tapauksessa muuten valmiin ja tarkistetun tekstin sisältöä muutti ratkaisevasti toimittajan lisäämä väliotsikko.
Onhan Linda kaunis, mutta me emme ole nähneet sitä hänen julkaisemaansa meikitöntä kuvaa. Ei ole ainakaan siinä lehdessä, joka tuon jutun julkaisi.
Siinä yökylässä-ohjelmassa Linda oli kameroiden edessä liikkuvassa kuvassa myös todella kaunis ja alle nelikymppisen oloinen, kasvoista, mutta myös kropasta ja liikehdinnältään, äänestään jne. Hän ei vaikuttanut vähääkään viiskymppiseltä!
Vino, hieman liian suuri nenä pistää silmään. Ei Linda ruma ole, muttei mikään klassinen kaunotarkaan. Silmämeikkiä kuvassa ei ole, sen vuoksi vaikea tunnistaa. Tummemmat ripset ja rajaukset tuovat yleensä silmät esille paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä yökylässä-ohjelmassa Linda oli kameroiden edessä liikkuvassa kuvassa myös todella kaunis ja alle nelikymppisen oloinen, kasvoista, mutta myös kropasta ja liikehdinnältään, äänestään jne. Hän ei vaikuttanut vähääkään viiskymppiseltä!
Sori mutta millaisina fossiileina pidät 50v naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta millaisina fossiileina pidät 50v naisia?
Olen itse 53v., enkä tunne yhtään viiskymppistä, joka vaikuttaisi niin nuorelta kuin Linda, en lähimainkaan. Itseni mukaanlukien.
Vaikuttaa epätasapainoiselta ihmiseltä. Samassa haastattelussa voivottelee omaa rumuuttaan ja hetken päästä vertaa itseään maailman kauneimpiin tähtiin. Tyttäret ovat varmaan ymmällään kun äiti on välillä ruma possu ja välillä pitää toosan esittelyä miestenlehdessä suurena meriittinä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa epätasapainoiselta ihmiseltä. Samassa haastattelussa voivottelee omaa rumuuttaan ja hetken päästä vertaa itseään maailman kauneimpiin tähtiin. Tyttäret ovat varmaan ymmällään kun äiti on välillä ruma possu ja välillä pitää toosan esittelyä miestenlehdessä suurena meriittinä.
Ensinnäkin ei ollut mitään toosan esittelyä. Toiseksi hän kertoi omasta epävarmuudestaan nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin ei ollut mitään toosan esittelyä. Toiseksi hän kertoi omasta epävarmuudestaan nuorena.
En tiedä mitä osaa esitteli kun en ole nähnyt tätä julkaisua. Oletin, että jotain muutakin kuin kasvoja kun on miestenlehti kyseessä. Kyllä hän nyt ihan viisikymppisenäkin samassa lauseessa surkuttelee rumuuttaan ja ylistää ulkonäköään. Joku aika sitten julkaisi muistaakseni instassaan oudon kirjoituksen missä haistatteli erityisesti suomalaisia kun eivät ole arvostaneet hänen kauneuttaan ja playboykuviaan. En muista tarkkaa sananvalintaa mutta jotain tähän suuntaan ja ihan haistatteli selvällä ruotsinkielellä.
Harva 50 v miettii noin paljon ulkonäköään ja hokee jostain vuosikymmeniä sitten otetusta kyykkyviulukuvasta jne. Siitä ja kaikista häntä kaltoin kohdelleista poikaystävistä, managereista ja muista maailmantähteyden häneltä riistäneistä ihmisistä voidaan varmaan lukea hänen elämäkerrassaan jos kiinnostusta löytyy.
On poskipunaa ja huulipunaa tai sitten on muokattu kuvaa. Kellään ei ole luonnostaan noin marjaisen punaiset huulet.
On ku joku hyttynen, just nauttinu veriaterian huulet punasena.