ANTEEKSIPYYNTÖKETJU - tässä voit pyytää vanhoja syntejäsi anteeksi
Haluan itse pyytää anteeksi kaikilta joille olen möläyttänyt jotain sopimatonta, minulla kun on ADHD.
Lääkitys ei auta.
Kommentit (33)
möläyttelen kanssa vaikka ei oo edes adhd mutta ei niitä tarvii anteeks pyydellä,suoraa puhetta,mitäs läksivät!
Anteeksi, kun olen riidan aikana sanonut ”tapa itsesi” tai ”toivottavasti kuolet”.
Anteeksi, kun olen riidan aikana rikkonut kumppanin paidan ja käyttäytynyt henkisesti väkivaltaisesti.
Anteeksi, kun kerran tiputin tupakantumpin maahan. Roskista ei näkynyt missään. Normaalisti kyllä kannan roskikselle.
Anteeksi, että olen joutunut putkaan känniriidan takia.
Anteeksi, että huutoni takia on jouduttu soittamaan poliisit.
Hmm... en kyllä muuta keksi. Jos suutun, olen hyvin hankala, en tosin suutu helposti tai syyttä. Ja ei, en juo enää ja olen oppinut vihanhallintaa.
Anteeks, että olen kuitenkin oikein hyvä ihminen verrattuna esim. Piispa pelle Laajasaloon. Aamen.
Anteeksi Raija että tuikkasin kakkoseen
Anteeksi, että kiusasin sinua V ala-asteella.
Anteeks että myin itseäni ja annoin yhden ällön vanhan äijän nuolla toosaani. :D siis se ukko oli todella yök mutta ihan järjettömän hyvä nuolemaan.
Anteeksi, jos ja kun olen loukannut jotain ihmistä tietämättäni. Anteeksi, että en jaksa aina olla hyvä ystävä ja ottaa vastaan asioita. On omassakin elämässä tekemistä. Anteeksi, että en ole ottanut lähimmäisiä tarpeeksi huomioon. Anteeksi, kun olen ollut hankala, vaikea ja voinut pahoin. Toivoisin olevani vahvempi ja pystyväni kantamaan suuremman taakan yhteiskunnassa. Anteeksi, että olen heikko.
Anteeksi että nauroin naimaaslakille, soikhiopäälle, mannesketseille ja sille kun heikki kinnunen esitti keke rosbergia ja sillä oli jamboneekeripalvelija jääkaapissa.
Anteeksi, voisin olla parempi naapuri, parempi ystävä, parempi vanhempi, parempi lapsi, parempi lähimmäinen. On liian helppo sulkea silmänsä ja olla huomioimatta ympärillä olevien ihmisten huolia ja hätää.
Pyydön anteeksi eilisiä, tämän päiväsiä ja tulevia huomisen päivän syntejäni😇
Yritän olla parempi ihminen✌👍
Vierailija kirjoitti:
Anteeks että myin itseäni ja annoin yhden ällön vanhan äijän nuolla toosaani. :D siis se ukko oli todella yök mutta ihan järjettömän hyvä nuolemaan.
Huutista. 😂
Anteeksi, toivoisin olevani vahvempi, osaavampi, kykenevämpi, kaikin puolin parempi.
Toivoisin olevani niinkuin serkkuni, hän on kaunis ihminen. Hyvä äiti kolmelle lapselleen, hyvä puoliso, hyvä esimies. Hän jaksaa muistaa sukulaisten ja ystävien merkkipäivät, heidän lastensa merkkipäivät. Hän jaksaa olla läsnä ihmisille. Anteeksi, että minä olen jotain muuta.
Minä taas pyydän anteeksi etten antanut erään paksun iäkkään ukon ottaa itseltäni suihin vaan keskeytin, koska paksu ja iäkäs. On ollut ainut koko elämäni aikana, joka hallitsi homman.
Anteeksi kun en tee aina niitä järkeviä valintoja. Anteeksi miehelleni, jonka kanssa olen ollut nämä vuosikymmenet, vaikka päivääkään en ole suuresti rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että nauroin naimaaslakille, soikhiopäälle, mannesketseille ja sille kun heikki kinnunen esitti keke rosbergia ja sillä oli jamboneekeripalvelija jääkaapissa.
Buaaahhhhaahhahaahhhahh!
Minä nauran vieläkin, kun katson niitä juupituubista.
Nauran myäs Pirkkapekalle, kun meni anteeksipyytelemään.
Buaaahhhhaahhahaahhhahh!
Anteeksi että olen vanha ja ruma.
Rietas gay kirjoitti:
Minä taas pyydän anteeksi etten antanut erään paksun iäkkään ukon ottaa itseltäni suihin vaan keskeytin, koska paksu ja iäkäs. On ollut ainut koko elämäni aikana, joka hallitsi homman.
Omapa on häpeäsi. Olisi kannattanut. Ne iäkkäät ja ällöimmät ovat parhaimpia suusek sissä. T. Se joka antoi ällön ukon aina nuolla tussua. :D
Anteeksi että olen sanonut tahallani ilkeitä asioita.
Äääh, niitä on niin paljon että niputan kaiken yhteen ja pyydän nöyrimmästi anteeksi 🥺