Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fanfiction

Vierailija
20.12.2019 |

Luetko tai kirjoitatko fanfictionia?

Mikä/mitkä fandomit tai parit?

Mikä genre?

Kuinka vanha olet?

Tietävätkö läheisesi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kiinnostunut lukemaan, jos voitte ohjata mut sopivalle (huom.turvalliselle) sivustolle. Otan myös suosituksia hyvistä tarinoista vastaan.

T. Tylsistynyt

Vierailija
22/28 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kiinnostunut lukemaan, jos voitte ohjata mut sopivalle (huom.turvalliselle) sivustolle. Otan myös suosituksia hyvistä tarinoista vastaan.

T. Tylsistynyt

Määrittele turvallinen. Pelkäätkö siis viruksia, vai huolettaako ikärajat?

Yksi ihan ok sivusto on fanfic. net, mutta siellä iskee nopeasti runsaudenpula, eikä kirjoitusten laadusta ole hirveästi takeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Tylsistynyt

Archive Of Our Own, tosin siellä iso taitaa olla slash ficcejä (mies&mies pari) ja enkkua pitäisi osata. Mutta se slash onkin sitten ihan parasta, jos multa kysytään.

Suomenkielistä en lue, enkä fanfic.net (com?) koska siellä on liikaa Mary Sue juttuja (eli kirjoittaja kirjoittaa itsensä (alter ego) jonkun julkkiksen pariksi....

Vierailija
24/28 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tylsistynyt

Archive Of Our Own, tosin siellä iso taitaa olla slash ficcejä (mies&mies pari) ja enkkua pitäisi osata. Mutta se slash onkin sitten ihan parasta, jos multa kysytään.

Suomenkielistä en lue, enkä fanfic.net (com?) koska siellä on liikaa Mary Sue juttuja (eli kirjoittaja kirjoittaa itsensä (alter ego) jonkun julkkiksen pariksi....

Archive of our ownissa on myös hämmästyttävän paljon todella sairasta tavaraa.

Luen fanfictictionia, mutta laadukasta ei aina ole ihan helppo löytää, ja tässä iässä iso osa siitä tuntuu melko lapselliselta, ainakin niissä aiheissa (Lord of the Rings, fantasiapelit) joista itse luen, koska useimmat kirjoittajat ovat minua huomattavasti nuorempia.

Vierailija
25/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao3:ssa, kuten muuallakin, on tärkeää että lukee tägit ensin.

Vierailija
26/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko tai kirjoitatko fanfictionia? Molempia. 

Mikä/mitkä fandomit tai parit? Marvel. Käärijä. 

Mikä genre? Romanssit.

Kuinka vanha olet? 40+

Tietävätkö läheisesi? Osa kavereista, jotka itsekin kirjoittavat. 

Vierailija
27/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue mutta näin haastattelun missä Ralph Fiennes oli pistetty lukemaan Voldemortista noita juttuja😂 Ihana mies💋

Vierailija
28/28 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän