Fanfiction
Luetko tai kirjoitatko fanfictionia?
Mikä/mitkä fandomit tai parit?
Mikä genre?
Kuinka vanha olet?
Tietävätkö läheisesi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kiinnostunut lukemaan, jos voitte ohjata mut sopivalle (huom.turvalliselle) sivustolle. Otan myös suosituksia hyvistä tarinoista vastaan.
T. Tylsistynyt
Määrittele turvallinen. Pelkäätkö siis viruksia, vai huolettaako ikärajat?
Yksi ihan ok sivusto on fanfic. net, mutta siellä iskee nopeasti runsaudenpula, eikä kirjoitusten laadusta ole hirveästi takeita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kiinnostunut lukemaan, jos voitte ohjata mut sopivalle (huom.turvalliselle) sivustolle. Otan myös suosituksia hyvistä tarinoista vastaan.
T. Tylsistynyt
Archive Of Our Own, tosin siellä iso taitaa olla slash ficcejä (mies&mies pari) ja enkkua pitäisi osata. Mutta se slash onkin sitten ihan parasta, jos multa kysytään.
Suomenkielistä en lue, enkä fanfic.net (com?) koska siellä on liikaa Mary Sue juttuja (eli kirjoittaja kirjoittaa itsensä (alter ego) jonkun julkkiksen pariksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tylsistynyt
Archive Of Our Own, tosin siellä iso taitaa olla slash ficcejä (mies&mies pari) ja enkkua pitäisi osata. Mutta se slash onkin sitten ihan parasta, jos multa kysytään.
Suomenkielistä en lue, enkä fanfic.net (com?) koska siellä on liikaa Mary Sue juttuja (eli kirjoittaja kirjoittaa itsensä (alter ego) jonkun julkkiksen pariksi....
Archive of our ownissa on myös hämmästyttävän paljon todella sairasta tavaraa.
Luen fanfictictionia, mutta laadukasta ei aina ole ihan helppo löytää, ja tässä iässä iso osa siitä tuntuu melko lapselliselta, ainakin niissä aiheissa (Lord of the Rings, fantasiapelit) joista itse luen, koska useimmat kirjoittajat ovat minua huomattavasti nuorempia.
Ao3:ssa, kuten muuallakin, on tärkeää että lukee tägit ensin.
Luetko tai kirjoitatko fanfictionia? Molempia.
Mikä/mitkä fandomit tai parit? Marvel. Käärijä.
Mikä genre? Romanssit.
Kuinka vanha olet? 40+
Tietävätkö läheisesi? Osa kavereista, jotka itsekin kirjoittavat.
En lue mutta näin haastattelun missä Ralph Fiennes oli pistetty lukemaan Voldemortista noita juttuja😂 Ihana mies💋
T. Tylsistynyt