Olen miettinyt mikä tekee joistain miehistä niin sexyjä mielestäni ja todennut
Että yksi ja sama piirre joka heidän kasvonpiirteitä yhdistää on neanderthal-tyyppinen kulmakarvojen alue. Eli hieman ulospäin työntyvä ja matalalla oleva otsaluu. Yleensä virolaisilta/venäläisiltä löytyy tämä piirre. Pitää vielä lisätä, että usein tämän piirteen kanssa yhdistyy myös kuoppa leuassa, sekin on mielestäni todella seksikäs.
Oletteko huomanneet tämän, naiset? Pidättekö itse näistä piirteistä miesten kasvoissa?
Kommentit (3)
treffit kirjoitti:
Ai niinkuin Clay Morrow Sons of Anarchyssa? :D
Itse pidan miehessa seksikkaana silmia - semmoisia alykkaita, ilkikurisesti tuikkivia. Se on oikeastaan yhdistava piirre kaikissa mun eksissa ja nyksassakin, vaikka ovat ulkonaoltaan muuten todella erilaisia. (Jopa eri etnisyyksistakin.)
Piti googlettaa kun ihan tuntematon nimi minulle. On kyllä karun näköinen äijä! Hänellä on aikalailla juuri sellainen tuo kulmakarvojen alue, mutta noin muuten ei oikein sytytä.
Randy Orton ehkä enemmän sitä mitä haen 🤔
Olen ehdottomasti samaa mieltä että silmät/katse voi saada polvet veteliksi. Voi kun muistelen erästä virolaista miestä jota hetki sitten vielä tapailin, hänellä oli juuri tuollainen matala otsaluu, kuoppa leuassa ja aivan ihanat vaaleansiniset paljonpuhuvat silmät.💜 sitä hänen viettelevää katsettaan kaipaan kaikkein eniten. Huhhuh...
Ap
Hyvännäköisinä pitämilläni miehillä ei ainakaan yleisimmin ole ollut tuota piirrettä. Mutta leukakuoppa on ihana! Tietysti vain jos mies on muutenkin viehättävä.
Ai niinkuin Clay Morrow Sons of Anarchyssa? :D
Itse pidan miehessa seksikkaana silmia - semmoisia alykkaita, ilkikurisesti tuikkivia. Se on oikeastaan yhdistava piirre kaikissa mun eksissa ja nyksassakin, vaikka ovat ulkonaoltaan muuten todella erilaisia. (Jopa eri etnisyyksistakin.)