Haittaako jos joulupöydässä on herneiden tilalla hernemaissipaprikaa?
Niitä nimittäin olisi kaksi isoa pussia, jos jättäisi hernepussin tänä jouluna kauppaan.
Vai näyttääkö tyhmältä?
Kommentit (23)
Meillä ei ole edes herneitä. Kuka haluaa piereskellä lahjoja avatessa?
Nyt sohaisit ampiaspesää. nypi siitä pussista herneet erikseen.
Haittaa! Koko joulu menee pilalle ja siitä toipumiseen menee monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin niitä herneitä laitetaan?
Ne vedetään nenään.
Paprika haittaa missä ruoassa tahansa.
Eikös herneet joulupöydässä oo niin 80-lukua.
Tietysti haittaa. Eiväthän ne ole ollenkaan sama asia vaikka noukkisit herneet erikseen. Ne "oikeat" jouluherneet ovat suolaliemessä olevia säilykeherneitä, eivät mitään pakasteesta sulatettuja ja suolattomia herneitä.
Hernekeittomassasta pyöräytetyt herneen malliset pallerot ajaa saman asian.
Ei haittaa. Se haittaa jos viina ja olut pääsee loppumaan liian aikaisin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mihin niitä herneitä laitetaan?
Joulupöytään tietenkin, minne muualle? Siis ihan erilliseen kippoon olen aina laittanut.
Kyllä ne on minun jouluihin kuuluneet lapsesta asti. Mietin että onko häijyn näköstä jos keitänkin vaan hemapapussin, keltaiset maissit ei ainakaan kovin joulusilta näytä?
Ei todellakaan mitään wt-hemapappeja joulupöytään.
Haittaa mutta ihme jos joku kehtaa sanoa, kun on paljon muutakin ruokaa.
Miksi joulupöydässä olisi herneitä?
Meidän vieraille ei kelpaa arkinen hemapa-pakaste. Tölkkiherneet ne kuuluu olla. Ehkä kukaan ei huomaa, ei voi tietää. Itse en välitä, mutta koko suku on meillä taas kerran.
Ei haittaa. Ainoastaan jos joulupöydässä ei ole mitään muuta kuin herne-maissi-paprikaa.
Hyiiii! Todellakin haittaa.
Pelkkiä herneitä tai maissia, sekäettä.. Muttei mitään paprikoita, ne on aina kitkerää kaupan pakkaspussissa.
Tietysti haittaa. Moni muukin haittaa. Muuten ei onnistu hermojen katkeaminen hetkenä, jolloin joku kysyy "Onko kohta valmista? Joko pääsee syömään?"
mies