Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapinoiko lapsesi ruotsin opiskelua vastaan?

Vierailija
19.12.2019 |

Meillä lapset saavat muista kielten kokeista aina parempia kuin ruotsista. Ja myös muista aineista tulee parempia numeroita kuin ruotsista.
Eli voisi sanoa että ruotsin opiskelu on se heikoin lenkki.

Kapinoiko lapsesi ruotsin opiskelua vastaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pidä ruotsista, valittavat sen opinnoista, mutta eivät erityisesti kapinoi. Numero on molemmilla ruotsissa 9. Toisella se olisi helposti 10, jos intoa olisi enemmän.

Vierailija
2/6 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöllä takkuisinta on englanninopiskelu, ruotsista pitää kyllä. Ruotsi on ollut aina kymppi, enkusta on joku kasikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olin umpi surkea ruotsissa (ei siis kiinnostanut pätkääkään), mutta en loistanut muissakaan kielissä, että oisin voinut kapinoida osaamattomuudella, vaikka haluja ois ollu. ap.

Vierailija
4/6 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ruotsin opiskelu ole nykyään kaikille muille paitsi persu-nuorisolle ihan ok. Tämän on saaneet persut aikaan, joten heille pitäisi joku ruotsin kielen edistämis mitalli jakaa.

Vierailija
6/6 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lapseni on jonkinsortin Ruotsifani, joten ruotsikin suhuu häneltä kuin luonnostaan. Aina ollut ysi tai kymppi.

Nyt lukiossa ekalla luokalla, onneksi tuli takasin se ruotsi kirjoituksiinkin, siinä ainakin pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi