Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä ei suostu kanssani kuusivarkaisiin

Vierailija
19.12.2019 |

Sillä olisi auto, pääsisi hakemaan jonkun metsätien varrelta. Minulla ei autoa ole+asun paikkakuntani keskustassa. Tokmannilta hain viime vuonna mutta säästäisi senkin rahan jos hakis jostain ojasta kuusen. Mutta poikaystävä on paljastunut aikamoiselta nynnyksi, tämä on taas yksi asia joka sen todistaa.😒
Ois pitäny pysyä pahoissa pojissa. 😋
Oikeasti nyt vituttaa tuommoinen niponipomies. On myös hyvin pikkutarkka. Kauhistelee kun meillä ei ole edes siivottu vielä yms, että eihän kuusi edes erottuisi sotkun seasta, jäkäjäkämussunmussun..
Aatto on h#lvetti vasta tiistaina. Voisi sen kuusen jo hakea, vaikka ei vielä koristelis.
😡

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/6

Vierailija
2/4 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Ja olen sentään 60-vuotias mummo. Mitä siivoamista tai muuta en ole vielä aloittanutkaan, onhan tässä aikaa.

Ensi yönä, tai kun pimenee. niin käydään kuusivarkaissa. Vieressä menee sähkölinja, haetaan sen alta. Karsitaan ne kuitenkin, kun kasvavat. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Ja olen sentään 60-vuotias mummo. Mitä siivoamista tai muuta en ole vielä aloittanutkaan, onhan tässä aikaa.

Ensi yönä, tai kun pimenee. niin käydään kuusivarkaissa. Vieressä menee sähkölinja, haetaan sen alta. Karsitaan ne kuitenkin, kun kasvavat. :D

Sellasesta paikasta minäkin ottasin josta se kuitenkin hakattaisiin pois. 😢

Ap 45v

Vierailija
4/4 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se kuusihan on kaikkien ihmisten mailla eli metsässä. Jokamiehen oikeudet.