Lopetin imetylsen 8 kk sitten. Puristamalla tulee vieläkin maitoa
Nyt vasta huomasin että edelleen tulee vähän. Enkä imettänyt kuin 2 kk.
Kommentit (10)
Älä puristele! Se kiihdyttää maidon tuotantoa. Mulla taisi olla imettämisestä vuosi, kun joskus puristin, ja maitoa tuli. Kun imettäminen on kerran lähtenyt käyntiin, se lähtee tosi helposti uudelleen. Ei edes tarvitse synnyttää. Kuulin joskus isoäidistä, joka oli imettänyt lastenlastaan, kun lapsen äiti oli kuollut.
Voi pyhä yksinkertaisuus!?! Onks pakko mennä puristelemaan??
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus!?! Onks pakko mennä puristelemaan??
En oo ikinä ymmärtänyt näitä vastauksia. Ne rinnat on siinä, niitä tulee puristeltua. Niitähän jopa pitäisi puristella. Mikä ongelma?
Mulla tulee vieläkin ja5v sitten lopettanut imettämisen. Kävin lääkärillä ja ei kommentonut asiaa mitenkään
Jos mä nyt tän kerran puristin niin akitvoituuko imetys siis uudelleen??
En ole aiemmin puristanut, mutta kyllähän miehet on seksin aikana puristanut yms. - ap
Siis apua MIES on seksin aikana puristanut, ei miehet. - ap
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin puristanut, mutta kyllähän miehet on seksin aikana puristanut yms. - ap
Sanoppas niille miehille etteivät liikoja puristele :))
Vierailija kirjoitti:
Ei aktivoidu, mutta jos jatkuvasti stimuloi, niin maitoa voi alkaa tulla. Kunhan et toimi niin, että oikein yrität saada maitoa esiin säännöllisesti. Sitä tarkoitin tuolla "älä puristele", se oli ehkä aika tyhmästi sanottu.
Niin piti kysyä onko normaalia vai olenkohan taas raskaana.
Pää lyö vähän tyhjää. - ap