Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Suomessa tubettajia jotka oikeasti tietäisivät jostakin asiasta jotain?

Vierailija
18.12.2019 |

Olen joitain amerikkalaisia tubettajia seurannut ja siellä nuo parhaat ovat todella perehtyneitä johonkin asiaan. On esim. teknologiatubettajia, autotubettajia, terveystubettajia, fitnesstubettajia, mielenterveystubettajia jne. Parhailla jotain miljoonia seuraajia. Onko Suomessa sellaisia jotka oikeasti tuntisivat jotain asioita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita joitain lähinnä urheiluaiheisia, mutta en tiedä että olisi varsinaisesti mainitsemiasi.

Vierailija
2/9 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Kaksi äitiä ja kaksoset tubettajia.

He ovat aikuisa järkeviä kaksosten vanhempia, jotka tietävät monista asioista todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markoboy87 tuntee kuohuviinit ja joogan erinomaisesti. Suosittelen. Nouseva lifestyleguru.

Vierailija
4/9 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, en ole itse ainakaan törmännyt. Saman ilmiön olen kuitenkin huomannut kuunnellessani yhdysvaltalaisia podcastejä. Osa porukasta on valtavan perehtynyt aiheeseensa ja tekevät joka jakson eteen paljon, PALJON taustatyötä. Podcastit ovat enemmän tiedon välittämistä kuin höpöttelyä. Höpöttelyllekin on toki paikkansa, mutta toivoisin että Suomestakin lyötyisi tällaista "asiantuntijasisältöä" enemmän.

Vierailija
5/9 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan Kaksi äitiä ja kaksoset tubettajia.

He ovat aikuisa järkeviä kaksosten vanhempia, jotka tietävät monista asioista todella paljon.

Ja varmaan haluat tietää mistä

Ovat menestyneitä työssään, heillä on pienet lapset, vieläpä kaksoset,joten tietävät monikkoperheen arjesta. Lisäksi myös osaavat kuvata hyvin niitä ennakkoluuloja joita sateenkaariperheenarkeen liittyy.

Vierailija
6/9 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, en ole itse ainakaan törmännyt. Saman ilmiön olen kuitenkin huomannut kuunnellessani yhdysvaltalaisia podcastejä. Osa porukasta on valtavan perehtynyt aiheeseensa ja tekevät joka jakson eteen paljon, PALJON taustatyötä. Podcastit ovat enemmän tiedon välittämistä kuin höpöttelyä. Höpöttelyllekin on toki paikkansa, mutta toivoisin että Suomestakin lyötyisi tällaista "asiantuntijasisältöä" enemmän.

Jäljillä podcast on hyvää työtä Suomessa.

Vierailija
7/9 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hydraulic Press Channel ja varsinkin heidän "sivukanavansa" Beyond The Press. Fysiikkaa ja tekniikkaa hauskalla tavalla.

Vierailija
8/9 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän "Päkki" tietää asioista paljonkin.

Vierailija
9/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Tapio On The Move-kanavaa, jossa lentäjä kertoo työstään ja yleensä ilmailuun liittyvistä asioista. En osaa sanoa, onko hän keskivertoa lentokapteenia enemmän perillä asioista, mutta näin kiinnostuneen maallikon näkökulmasta ammattimaista ja hyvin toteutettua sisältöä.