mistä löytyy auringolta suojaava uimapuku?
ostin ulkomailta lapselle kivan hihallisen ja lahkeellisen uimapuvun joka suojaa hyvin auringolta, mutta nyt olisi haussa suurempi koko (90 tai 100 cm), enhka ole Suomesta sellaisia löytänyt? Oletteko nähneet jossain (pääkaupunkiseudulla)?
Ainoa jonka näin oli aurinkosuojakertoimella varustettu erikoispuku, ja hintakin 60 euroa, mutta itse etsin ihan tavallista " halpamallia" .
Kommentit (3)
missä on kellukkeet mukana- ne kai saa poiskin. se on australiassa tehty ja suojakerroin jopa 50 !! mutta hinta oli yli 60 euroa ja lastenturva myy, tai ainakin myi vuosi sitten. on ollut tosi hyvä ja hintansa väärti, ja kun kiloraja on 13-18 niin kestää monta vuotta ! muutama vuosi sitten näin ruotsalaisilla lapsilla lomalla ollessamme popin uima-asuja, lahkeellisia.
suora kännykkänumero ( yksityinen henkilö), ystäväni juuri tilasi häneltä sellaisen pojalleen koko 92/98 ja oli tosi tyytyväinen. Katsoppa tuosta lehdestä se numero. Hänelle voi soittaa suoraan ja tilata tuotteen postitse.
Ainut mihin mä olen törmännyt, on just sellainen aurinkosuoja-puku. Hintaa lyhythihaisella haalarilla on 47,90¿.
http://www.meditex.fi/shop/product_catalog.php?c=33
Kaupoissa en ole nähnyt mitään samanmallisia, mutta olenkin tänä keväänä kierrellyt kaupoissa ihan tosi vähän.