Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei pitäisikö teidänkin kotona siivota??!! :o

Vierailija
17.12.2019 |

Minun valitettavasti pitäisi. Ajattelin, että voitaisiin siivota yhdessä. Miten olis? :D Tähän ketjuun voi kirjoittaa omat arkiset uroteot järjestyksessä ja tsempataan toisiamme!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen nyt ihan ensimmäisenä itselleni kahvikupin ja juon sumpit nyt nopeasti ennen klo kuutta. Sitten ripustan pyykit narulle!

ap

Vierailija
2/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. En vaan jaksa aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen nyt ihan ensimmäisenä itselleni kahvikupin ja juon sumpit nyt nopeasti ennen klo kuutta. Sitten ripustan pyykit narulle!

ap

Tuon ekan taidan jaksaa minäkin, hyvä idea, aloitan siitä.

Vierailija
4/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoa yksi roska pöydältä tai pyöräytä yksi koneellinen pyykkiä. Päivälle yksi hyvä työ, ei tarvitse olla täydellistä. :)

ap

Vierailija
5/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole kovin paljon siivottavaa, en vaan saa aikaiseksi. Kylppärin lattia pitäisi pestä ja viedä kasa työkaluja kellariin. Käskekää mua!

Vierailija
6/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mutta en aio. Siivotkoon se, jota sotku haittaa.

Vierailija
7/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mwä siivosin tänään koko kodin ja kävin pyykillä. Nyt on mukavaa vaikka aloitettaessa vähän tökkikin. Mutta siitä se lähtee.

Vierailija
8/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon megiksen

Vierailija
9/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes ole kovin paljon siivottavaa, en vaan saa aikaiseksi. Kylppärin lattia pitäisi pestä ja viedä kasa työkaluja kellariin. Käskekää mua!

Hei ihanaa, että on suurimmaksi osaksi jo tehty. Nyt nopeasti kylppärin lattia puhtaaksi niin ei tarvitse miettiä sitä koko jouluna! Sitten veri jo kiertää ja työkalut kipaisee nopeasti. Ehdit hyvin palstalle aukioloaikaan ilmoittamaan itsestäsi ja sankariteoistasi. Koitetaan julistaa vielä voittaja klo 23! :)

ap

Vierailija
10/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonneboi08 kirjoitti:

juon megiksen

Viethän sen sitten itse keräykseen? 15 snt palkkio. :D

ap

Vierailija
11/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit ripustettu narulle, toinen koneellinen menossa ja vessa pesty. Kohta jatkuu. Kaikki mukaan!

ap

12/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon messissä. :D Siivoan eka työpöydän ja roska-kansion, seuraavaksi siivoan eteisen taas toisen kerran tänään... jaksaa jaksaa!

Vierailija
13/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei pysty. Pesin eilen kylppärin, saumojen syväpuhdistajalla tai siis seinät ja meinasin kuolla.  Lattian pesinkin sitten tolulla. Huomenna tulee valtava koira kylään, eli jatkan siivousta vasta torstaina.

Vierailija
14/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoa yksi roska pöydältä tai pyöräytä yksi koneellinen pyykkiä. Päivälle yksi hyvä työ, ei tarvitse olla täydellistä. :)

ap

Pyykkiä ei ole, pesin kaikki eilen. Jos nyt sitten käärisin ne kaappiin. Kun kerran käsket. :)

Vierailija
15/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku vielä kertoa siivoussuorituksistaan, vielä ehtii? :) Vaihdoin lakanat kaikkiin sänkyihin ja sain keittiön siivottua lattiasta kattoon. Pesin keittiön ikkunankin sisäpuolelta kun oli sormen jälkiä. Ihanaa, ettei enää tarvitse kun on jo tehty. Nyt juhlistan aikaansaamisiani syömällä salaa lasten vanukkaat.

ap

Vierailija
16/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein roskat aamulla ja pyyhin pölyt tänään.

Vierailija
17/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin tuhkakupin

Vierailija
18/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on keksitty sitä varten.

Vierailija
19/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin julistaa voittajan klo 23 ja laimeaa, mutta totta, olemme kaikki voittajia saadessamme kokea elämän ilot ja murheet! Onneksi olkoon kaikille voittajille, olkaamme kiitollisia! Näkyköön suuret tekomme etusivulla tämän yön kanssapalstailijoille, iloista eloa teille myös!

ap

Vierailija
20/29 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin julistaa voittajan klo 23 ja laimeaa, mutta totta, olemme kaikki voittajia saadessamme kokea elämän ilot ja murheet! Onneksi olkoon kaikille voittajille, olkaamme kiitollisia! Näkyköön suuret tekomme etusivulla tämän yön kanssapalstailijoille, iloista eloa teille myös!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän