Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako joku nopeasti valmistettua pakasteperunamuusia?

Vierailija
17.12.2019 |

Ostin Ikeasta pakastettuja lihapullia ja pakastemuusia, jossa lukee että teet kattilassa ”muutamassa minuutissa”. Minulla oli huono muistikuva kyseisistä tuotteista, mutta päätin pitkästä aikaa kokeilla. No, nyt muistan taas, miksi en yleensä osta niitä. Muusin sulamisessa ja lämpeämisessä kattilassa kestää mielestäni lähes yhtä kauan, kuin jos tekisin oikean muusin ihan perunoista, ainakin siltä se tuntuu! 😂Teenkö jotain väärin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kukaan muukaan ei käytä näitä pakastemuuseja? 😅

Vierailija
2/5 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei ole aikaa tehdä oikeeta muusia, niin olen kokonaan ilman. Joten, sori, ei ole tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan silloin tällöin Oolannin pakasteperunamuusia. Se tulee kyllä nopeasti. Otan pussin pakastimesta ja "möyhennän" sitä hieman (pussin ollessa vielä suljettuna). Laitan nesteen ja voin ensin kuumenemaan (mulla on kaasuhella, jos sillä nyt on merkitystä, nopea se on). Kun neste on kuumaa, lisään pakasteen sekaan. Ei mene kuin viitisen minuuttia ja muusi on valmis.

Vierailija
4/5 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta huonekalukaupan muusista en tiedä et miten tiukasti jäässä on, mut ainakin nuo purkissa olevat apetitin pakastemuussi on muutaman minuutin mikrotuksen jälkeen valmis kun vain sekottaa sen mikrosta ottamisen jälkeen.

Ennen mikroon laittamista lirautetaan maito sinne purkissa olevien perunapötkyläpätkien sekaan.

Pakastettu muussihan on tosiaan muuten tosi huono ja hidas saada sulaksi, saati edes syömislämpimäksi ainakaan tasasesti.

Tämä ei kyllä ap:tä auttanut tällä kertaa yhtään mut tulipahan kerrottua...

Vierailija
5/5 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teet sille? Muutama minuutti siinä menee. Tosin Oolannin muusia minäkin käytän, kun on kiire tai en jaksa kuoria perunoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä