Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolema ahdistaa

Vierailija
17.12.2019 |

En haluaisi kuolla. Pelkään, että onkin jotain kuoleman jälkeen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ihminen kuolemaa pelkää, vaan kuolemista - sitä hetkeä kun kuolee ja tietoisuutta siitä että joskus kuolee.

Kyllä minä pelkään ihan sitä kuoleman lopullisuutta. Meinaa järki lähteä, kun alkaa ajattelemaan asiaa oikein kunnolla, ettei enää ikinä pääse tähän elämään takaisin.

Vierailija
22/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi ihmiset yleensä pelkäävät sitä ettei mitään ole kuoleman jälkeen. Ajattomuudessahan ihmiset voivat tavata kuoleman jälkeen suoraan vaikka samanaikaisesti jos niin haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ihminen kuolemaa pelkää, vaan kuolemista - sitä hetkeä kun kuolee ja tietoisuutta siitä että joskus kuolee.

Kyllä minä pelkään ihan sitä kuoleman lopullisuutta. Meinaa järki lähteä, kun alkaa ajattelemaan asiaa oikein kunnolla, ettei enää ikinä pääse tähän elämään takaisin.

Se onkin ajatuksista kammottavin, ja ne jotka sanovat ettei kuolema pelota eivät yleensä tajua konseptia koko syvyydessään. Ihmiset ovat hyviä huijaamaan itseään, sillä tavoin he selviävät arjesta.

Vierailija
24/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on voittanut kuoleman ja kun on uskossa Jeesukseen, niin on turvallista mennä kuolemaankin,, koska tietää kuoltuaan pääsevänsä paratiisiin.

Vierailija
25/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin. Nykyään mietin vähemmän mutta silloin kun tää asia tulee mieleen niin kauhistuttaa. Mitä sitten kun mua ei ole. Miten rakkaimmat täällä pärjää vai pärjääkö. En tiedä yhtään mitä niille kuuluu. Se hetki kun kuolee, jos näkee ne rakkaimmat siinä vierellä ja tajuaa että nyt mennään😥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme