Stacey Dooley: Syyrian ISIS-vaimot tänään tiistaina TV2:lla klo 21.00
Muistakaahan katsoa tämä dokkari, että millaisia kotirouvia nää tyypit olikaan. Lähde: Iltalehti
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä meidän katsoa, Haaviston ja niiden viranomaisten pitäs katsoa, jotka haluaa hakea mustakaavut tänne, koska "lasten etu".
Tosin tossakin dokumentissa on puutaheinää puhuvia mustakaapuja "en tiennyt mitä mieheni teki", joita tämän maan haavistot aina uskovat.Juu, laittoivat töihin lähtevälle miehelle eväät mukaan. Muuten keskittyivät kodinhoitoon, lapsiin ja ruoanlaittoon. Jos mies lupasi niin saivat käydä netissä ja ulkona asioilla.
Taisivat laittaa sotaan lähtevälle miehelle itse askartelemansa p*mmivyön mukaan.
Kodin hoiti jesidiorja. Netissä värväsivät entisestä kotimaasta uusia jäseniä kalifaattiin.
Näin ainakin Norjan mediassa kerrottiin.
Toisessa dokumentissa oli lirkuttelulinjalla 24/7/365 aina joku värväämässä uusia morsioita miehille. Ei mitään väliä kumpi sukupuoli siellä netissä kalasteli värvättäviä kunhan saalista tuli. Ja kyllähän monet naiset tietävät paremmin nuoriin teinityttöihin uppoavat lirkuttelut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa myös se ensimmäinen dokumentti, jossa entiset jesidivangit kertovat mitä tehtiin lapsille ja vauvoille. Varsinaisia vuoden äityleitä siellä.
Joo, ei keittiöalalle ainakaan niitä vangitsejaosapuolen edustajia. Liian vastenmieliset reseptit. Jokainen oman lapsen saanut voi kuvitella tilanteen mielessään.
Täähän on uusinta tää dokkari. Luulin että uusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa myös se ensimmäinen dokumentti, jossa entiset jesidivangit kertovat mitä tehtiin lapsille ja vauvoille. Varsinaisia vuoden äityleitä siellä.
Joo, ei keittiöalalle ainakaan niitä vangitsejaosapuolen edustajia. Liian vastenmieliset reseptit. Jokainen oman lapsen saanut voi kuvitella tilanteen mielessään.
Vauvaruoka sai todellakin uuden merkityksen :’’’(
Sensuuri iski taas tähänkin. Ootte raukkoja.
Eihän tämä mikään kaapunaisdokumentti-ollutkaan.
Tämän oon nähnyt jo jostain.
Jotenkin ei minuakaan toi stacey oikein vakuuta, jollainlailla naiivi. Punane ponnari hulmuten tepasteli islamilaisesten ukkojen keskellä, ja valkosta hymyä näytteli. Ei mitään itsesuojeluvaistoa ainakaan.. Ja kauhistui jostain isisruumiista, meinas alkaa vissiin suremaan, mutta tajusi sentään että olivat isisläisten ruumiita..
Ei tästä dokumentista jäänyt kyllä mitään käteen, suoraan sanottuna pliisu.
Jesididomukentti oli enemmän silmiä avaava.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä mikään kaapunaisdokumentti-ollutkaan.
Tämän oon nähnyt jo jostain.Jotenkin ei minuakaan toi stacey oikein vakuuta, jollainlailla naiivi. Punane ponnari hulmuten tepasteli islamilaisesten ukkojen keskellä, ja valkosta hymyä näytteli. Ei mitään itsesuojeluvaistoa ainakaan.. Ja kauhistui jostain isisruumiista, meinas alkaa vissiin suremaan, mutta tajusi sentään että olivat isisläisten ruumiita..
Ei tästä dokumentista jäänyt kyllä mitään käteen, suoraan sanottuna pliisu.
Olen itse ollut noilla seuduilla ja osa ihan konkreettisesti välttää koskemasta mitenkään etenkään kristityksi saatikka sitten ateistiksi epäilemäänsä. Se ei ole kunniallista käytöstä. Kaikki länsimaissa tehdyt kep pos telut ovat syntiä.
Tottakai kunnioitus pitää olla molemminpuolista eli naisella ainakin polvet peittävät shortsit tai hame päällä ja olkapäät ja käsivarsien yläosan peittävä paita päällä. Mieluummin liian väljät kuin liian tiukat vaatteet. Ei tarvi kätellä. Tervehtiessä riittää kun vie kätensä sydämelleen. Ihan ihmisiksi ovat miehet käyttäytyneet.
Kerran kuulin kun Suomessa nuoret miehet puhuivat typeryyksiä ostarin käytävällä. Säikähtivät kun ojensin heitä a ra bia ksi!
Suomalaisten sinisilmäisyys taas huipussaan.
Suosittelen saman Staceyn ja jesidityttöjen dokkaria Areenasta.