Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi olla, että mies haluaa erota

Vierailija
16.12.2019 |

Se tarkoittaisi näin yli viisikymppisenä, että en varmaan enää tapaisi ketään miestä ja loppuelämä menisi ilman seksiä ja seuraa. Lapset ovat jo onneksi muuttaneet pois kotoa, nuorin on armeijassa.
En haluaisi erota, mutta mies ilmeisesti haluaa. Hän ei enää koe vetovoimaa minua kohtaan, eikä ole halunnut seksiä enää pitkiin aikoihin kanssani.
Mitään toista naista tai pettämistä ei ole. Miehellä on ehkä joku muu oma ikäkriisinsä. Mitenkään paremmaksi se ei tietenkään tätä tilannetta tee.
Nyt kun eron mahdollisuus on todellinen, olen alkanut nähdä suhteemme ihannoidussa valossa ja mieleeni tulee kaikki se hyvä, mitä siinä on ollut, vaikka on ollut ongelmiskin, kuten vsrmaan kaikilla. Mies taas on alkanut kaivella esiin kaikkia huonoja asioita, mitä ikinä vain keksii. Jos keskustelu koskee asiaa x, niin hän kääntää puheen asiaan y, mistä voi arvostella minua.
En ole koskaan eronnut mistään suhteesta koko elämässäni, mutta ilmeisesti tällaiset ovat lähestyvän eron merkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/3 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, vuoden päästä tilanne voi olla se, että sinä saatat haluta eroa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa jotakin terapiaa sitten, jos muut keinot ei toimi, tosin miehiä ei usein kyllä mitkään terapiat kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi