Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeasti raskautuminen TABU

Vierailija
16.12.2019 |

Saako sitä sanoa, jos on raskautunut nopeasti? Loukkaako se pidempään lasta yrittäneitä, jos joku tulee kerrasta raskaaksi?

Jos nyt mietitään tilannetta, missä asiaa kysytään tavalla tai toisella. Esim. kerrot kaverille raskaudesta ja hän yllättyy, että ai yritittekö lasta pitkäänkin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista olisi todella epäkohteliasta kysyä.

Vierailija
22/25 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku kysyy niin en nyt voi valehdellakaan. Kaksi kiertoa ilman ehkäisyä --> kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi sanoa totuuden, jos asiaa kysytään. Jos ei halua sanoa täsmällistä totuutta, niin voi sanoa "aika nopeasti" tms.

Minusta tosin nuo on yksityisasioita, joita ei pitäisi kysellä eikä aktiivisesti jaella.

Vierailija
24/25 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 1,5 vuotta raskautua, mutta ei häirinnyt muiden yritykset ja raskautumisen helppoiu.

Vierailija
25/25 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tunnistan aiheen hankaluuden. Että hups vaan, ei tämä meille ollut mikään projekti tai yrittäminen kun ihan vaan harrastettiin seksiä ja olin raskaana.

Eli en tuo aihetta esiin enkä kehtaa siitä paljon puhuakaan. Minusta se on osittain onnea ja ajoitusta, mutta myös fyysiseen terveyteen ja yhteensopivuudeen liittyviä asioita, joista on nolo puhua (esimerkiksi että joidenkin sukusolut eivät van sovi yhteen tai että hormonitoiminta ei ylpainon vuoksi kulje täysillä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan