Tokmannin asiakaspalvelu on p...tä!!
Sitä ei ole! Puhelin tukossa jatkuvasti ja sähköpostiin vastataan, että on ruuhkaa ja vastataan kun jaksetaan. Kyse on normaalista asiakaspalautuksesta, jossa verkkokaupasta ostettu tuote palautettu aikoja sitten ja rahan pitäisi tulka tilille. Eipä näy! Saa olla viimeinen kerta kun ostan tuon puljun verkkokaupasta mitään.
Kommentit (7)
Tuote on palautettu myymälään, palautus on rekisteröity mutta rahoja pantataan. Vituttaa, vaikka kyse pienestä summasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuote on palautettu myymälään, palautus on rekisteröity mutta rahoja pantataan. Vituttaa, vaikka kyse pienestä summasta.
Ap
Outoa, yleensä sen rahan, tai ostokortin samalla summalla kyseiseen kauppaan, saa heti, kun palauttaa tuotteen.
Kuten ylläoleva sanoi, mitä odotit? Halpaketjun asiakasta kohdellaan kuin paskaa, eikä köyhä ole ikinä saanut mitään palvelua mistään puljusta. Sama se vaikket olisi, oletus heillä on että kun heiltä tilasit niin ei ole muuhunkaan varaa.
Saa palautuksetkin luultavasti riitauttaa hallinto-oikeuden kautta jotta antavat rahoja takaisin.
Haluatko saada selville mitä on todellinen Tietämättömyys©️?
Riittää kun menet Tokmannin myymälään ja kysyt henkilökunnalta periaatteessa mitä tahansa. Aika harvassa paikassa enää törmää sellaiseen DDR:n ”olen vain töissä täällä”-asenteeseen, mutta siellä voi tehdä tavallaan aikamatkan sosialistisen maan sekatavarakauppaan. Monet tuotteetkin ovat loppu autenttisen tunnelman luomiseksi. 😆
Oot varmaan sekoittanut tokmannin stokmanniin kun jotain asiakaspalvelua odotat.
Tilaa suoraan kiinasta vaan, pääset halvemmalla ja asiakaspalvelu samaa luokkaa.
Posti oli pari viikkoa lakossa, niin saattaa hiukan viivästyttää sen palautuksen kulkemista.