Joululahja viskin ystävälle!
Mieheni on viskyn ystävä ja itse en aiheesta ymmärrä mitään. Mitä aiheeseen liittyvää voisi hankkia lahjaksi?
Kommentit (16)
Kirjoita googleen "lahja viskin ystävälle, tulee kaikenlaista oheistuotetta. Karahvi, kaiverrettu lasi...
Johnnie Walker Red labelia Laphroaig 18 yo pulloon ja katsot kuinka kauan kestää ennen kuin huomaa :)
AA-kokousten sijainnit ja tapaamisajat.
Vierailija kirjoitti:
Johnnie Walker Red labelia Laphroaig 18 yo pulloon ja katsot kuinka kauan kestää ennen kuin huomaa :)
Tää olis kyl aika julma :/
Jos ostat viskiä, niin koita selvittää millaisesta viskistä pitää, ja älä osta halvinta.
Ostaisin Riedelin maistelulasin jos sellaists ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Huono jäynä, sen huomaa viimeistään siinä vaiheessa, kun kaataa juoman lasiin, todennäköisesti jo korkatessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin Riedelin maistelulasin jos sellaists ei vielä ole.
Ei, Riedelin lasi ei sovi viskin maisteluun alkuunkaan, Glencairn sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on viskyn ystävä ja itse en aiheesta ymmärrä mitään. Mitä aiheeseen liittyvää voisi hankkia lahjaksi?
Jarkko Nikkasen uusin kirja Viskimaailma ja jos tiedät miehesi viskimaun, niin joku siihen sopiva single malt -viski voisi olla mukava joululahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Nikkasen uusin kirja Viskimaailma ja jos tiedät miehesi viskimaun, niin joku siihen sopiva single malt -viski voisi olla mukava joululahja.
Ostin miehelle tuon samaisen kirjan joululahjaksi ja mitä kaupassa sitä selasin, vaikutti hyvältä opukselta. Sen lisäksi ostin lahjakortin erääseen pubiin joka järjestää viskitastingeja, ja kirjoitin korttiin että lahjakortti on tarkoitettu tastingia varten. Jos pääkaupunkiseudulla asutte, voisi esimerkiksi lippu Uisge 2020-viskifestivaaleille olla kiva idea myös, tosin en ole varma onko liput vielä ensi vuodelle myynnissä.
No mitäs jos ostaisin jonkun hyvän viskin miehelle? Esim. Lagavulin tai Bunnahabhain. Alkon myyjät osaavat varmasti suositella jotain hyvää merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin miehelle tuon samaisen kirjan joululahjaksi ja mitä kaupassa sitä selasin, vaikutti hyvältä opukselta. Sen lisäksi ostin lahjakortin erääseen pubiin joka järjestää viskitastingeja, ja kirjoitin korttiin että lahjakortti on tarkoitettu tastingia varten. Jos pääkaupunkiseudulla asutte, voisi esimerkiksi lippu Uisge 2020-viskifestivaaleille olla kiva idea myös, tosin en ole varma onko liput vielä ensi vuodelle myynnissä.
Onko tämä pubi pääkaupunkiseudulla? Tälläinen olisi kiva idea.
Viskikirjallisuutta