Rintojen koko ja ikä - Gallup
Onko kukaan huomannut rintojensa kasvun keski-iässä? Muutamalla pienirintaisella kaverilla on nyt keski-iässä rinnat kasvaneet. Siis ovat itse siitä sanoneet. Luulin ensin, että ovat ottaneet silikonit, mutta ovat ihan luomut. He tosin ovat aina olleet aktiivisia liikkujia ja ovat sitä vieläkin, mutta muuta painoa ei ole heille samalla mitalla kertynyt. Nyt mietinkin, että onko joillakin oikeasti olemassa taipumus suurempiin rintoihin, mutta pääsevät oikeuksiinsa vasta, myöhemmällä iällä tai aktiiviliikunnan vähennyttyä? Omiinkin on 2 kokoa tullut lisää lasten jälkeen, mutten silti ole isorintainen (70C->70E). Ystävilläni ne ovat todella kasvaneet useita kokoja.
Samalla GALLUP: Mikä on ikäsi ja kokosi?
Mä: 70E, 65kg, 172cm ja 44v.
Kommentit (20)
alkaa maistumaan et satu olemaan vapaa?
65D, 49 kg, 162 cm, 26 v.
Olen vasta lopettanut imetyksen, joten kasvavat varmaan vielä 1-2 kokoa, ainakin jos saan pari kiloa painoa.
En ole ap, mutta miksi täällä alapeukutetaan? Onko koon kertominen rikos?
85C, 70 kg, 166 ja 41v.
Luulisin että A sillä en käytä juurikaan liivejä paitsi urheillessa ja ne ostan junnu puolelta senttikoossa 165 tai koossa s) (ympärysmitat rinnan alta 68cm ja rintojen kohdalta 75cm, 50kg, 165cm ja 25v.
168 cm, 70 kg, 75 G, 43v, myös huomannut rintojen kasvaneen, vaikka olin nuorempanakin povekas, noin E kuppi, paino ei ole kovin paljon vaihdellut, paitsi raskauksien aikaan tullut toistakymmentä kiloa, mutta lähteneet melko hyvin pois. Mutta rintani vaan kasvavat.
Ihania kulmuneita täällä...lisää vastauksia vaan
75G 41v.
Lasten jälkeen 70E -> 75G. Ennen lapsia 65F.
80AA (eli käytännössä t-paitarintaliivit), 167 cm, 60 kg, 31 v.
Paino on pepussa ja reisissä.
70 H, 73 kg, 164 cm, 38 vuotta, 2 lasta
Vierailija kirjoitti:
alkaa maistumaan et satu olemaan vapaa?
Todellakin olen. Ap
159/59, A-kuppi, ikää 33v. Ei todellakaan ole kasvaneet, aina olleet pienet. Toivottavasti eivät hirveästi myöhemminkään kasva, pidän näistä ja ollut moni asia helppoa pienirintaisena.
Minulla on rinnat pysyneet samankokoisina kuin nuorempana. Lihomisen myötä on tullut rintoihin rasvaa tietysti. Painovoima on hiukan painanut rintoja alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
168 cm, 70 kg, 75 G, 43v, myös huomannut rintojen kasvaneen, vaikka olin nuorempanakin povekas, noin E kuppi, paino ei ole kovin paljon vaihdellut, paitsi raskauksien aikaan tullut toistakymmentä kiloa, mutta lähteneet melko hyvin pois. Mutta rintani vaan kasvavat.
Mulla sama koko ja muutenkin melkein samankokoinen, paino 70, pituus 171. Ikää on 59. Ennen lapsia koko oli 75 D, imetysten aikana 75 E, ja nyt sitten tuo G. Painoakin on kyllä viitisen kiloa enemmän kuin 14 vuotta sitten, jolloin lopetin kuopuksen imetyksen.
70A, 160cm, 52kg, 35v, 2 lasta. Toivottavasti eivät kauheasti kasva.
90 B, 168/102 35v, Sinkku ja aina pienirintainen. Ei lapsia.
75A, 52 kg 157 cm, 31 v. Ei lapsia.