Danny 77-vuotta. Onko sun idoli?
Kommentit (19)
Ei. Ja en ymmärrä erikaa, kai raha ratkaisee 😲 n28
On siinä mielessä idoli, että on pitkän uran tehnyt showbisneksessä. Ja ollut vieläpä suosittu esiintyjä läpi uransa.
*77 vuotta
Vaihtoehtoisesti 77-vuotias.
Et kai kirjoita 4-autoa tai 5-omenaa? Samasta asiasta kysymys. Tai ehkäpä kirjoitat.
Nyt pitäisi hänellä olla ymmärtämystä lopettaa. Nyt on nuorempi siskoista hypännyt hänen kärryynsä..huh huh mitä julkisuuden kipeyttä. Eihän ne osaa kukaan ees laulaa.
Vierailija kirjoitti:
*77 vuotta
Et kai kirjoita 4-autoa tai 5-omenaa? Samasta asiasta kysymys. Tai ehkäpä kirjoitat.
Ovatko ne autot ja omenat ulkolaisia vai kotilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*77 vuotta
Ovatko ne autot ja omenat ulkolaisia vai kotilaisia?
Omenat on ainaki kotilaisia.
Tänny Tukkajumala!
Hän on hyvä musiikkibisneksessä. Itse en fanita Dannya, mutta olen seurannut paheksuen hänen yksityiselämänsä käänteitä juorulehdistä.
On se idoli vieläkin ja ihanaa että noin vanha jäärä jaksaa vielä viihdyttää.
Danny 77 vuotta, olisiko jo aika mennä parturiin. Tuo hapsutukka ei sovi kenellekään, usko nyt viimein.
Vierailija kirjoitti:
Tänny Tukkajumala!
Hän on hyvä musiikkibisneksessä. Itse en fanita Dannya, mutta olen seurannut paheksuen hänen yksityiselämänsä käänteitä juorulehdistä.
Mitä ihmeen paheksuttavaa siinä oikein on. Kyseinen herrahan on raivoraitis ja seurustelee aikuisen täysjärkisen naisen kanssa. Paheksuuko kukaan Katrihelelenaa kun sillä on nuorempi kala kaveri onginta harrastuksiin avustamassa.
On kyllä kun on niin notkea. On ehkä hieman nuori, joten katsotaan kuinka pää kestää showmaailman pyörteissä.
Vierailija kirjoitti:
Danny 77 vuotta, olisiko jo aika mennä parturiin. Tuo hapsutukka ei sovi kenellekään, usko nyt viimein.
Se tukka on taiteilijan tavaramerkki ja olihan Juicellakin se hapsuinen takatukka.
No ei todellakaan! Muinaisjäänne...nolo sellainen...
Ei vaan Erika on idolini, Dannysta en tykkää kun olen niin kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänny Tukkajumala!
Mitä ihmeen paheksuttavaa siinä oikein on. Kyseinen herrahan on raivoraitis ja seurustelee aikuisen täysjärkisen naisen kanssa. Paheksuuko kukaan Katrihelelenaa kun sillä on nuorempi kala kaveri onginta harrastuksiin avustamassa.
Tarkoitin vanhempia tapahtumia eli naimisissa olevan miehen vehtaamista missin kanssa. 10
Danny on tehnyt merkittävän uran ja saanut musiikkineuvoksen arvonimen.
Ei se Lipsas-Ilkka niin turha ihminen ole, kun kun musiikkineuvos
Danny oli nouseva tähti, kun mä olin pikkulapsi, mun lastenhoitaja fanitti sitä.