Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun suvussa ei ole yhtään akateemista

Vierailija
14.12.2019 |

Ja suku on iso, kolme sisarusta ja serkkuja varmaan 20 joilla suunnilleen saman vertan lapsia joista monet jo aikuisia, korkein koulutustaso on pari ammattikorkeakoulun käynyttä, muut amislaisia, muutama merkonomi ja lähihoitajia, ei siis olla mitään lukuihmisiä vaan perusduunareita. Huvittavaa oli kun serkku valmistui ammattikorkeakoulusta ja suku tuuletti miten nyt on akateeminen tässäkin suvussa, no ei ole :D Niin, enkä ole itsekään kummempi yo-merkonomi on koulutus, ei olisi pää riittänyt yliopistoon. Muita 100% duunarisukuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaisia sukuja enää edes ole olemassa.

Vierailija
2/5 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen filosofian maisteri (luonnontieteet). En painottaisi muodollista koulutusta niin paljon. Jotain konkreettista pitää kuitenkin lopulta osata akateemisenkin töissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Perusteletko

Vierailija
4/5 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä niitä tuolla syvällä maaseudulla on. Kummankaan exän suvussa ei yhtään akateemista, eikä omassa suvussanikaan. Tai no on, pari ikiopiskelijaa mutta he eivät koskaan tule valmistumaan.

Mutta sitten taas, mitä väliä moisella on. Sivistää voi itseään jokainen, eikä akateeminen tutkinto ole riittävä tai välttämätön ehto hyvälle duunille.

Vierailija
5/5 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidänkään suvussa ole yhtään akateemista, vaikka monensorttisia opintoja noin muutoin onkin takana paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan