Olen niin ruma
Että mies haluaa panna vain aivan pilkkopimeässä. Minua tämä loukkaa, mutta ymmärrän kyllä tämän asian. Ja minulla on vamma joka näkyy, on toki paljon läskiäkin, roikkuvat rinnat ja mahareppu. Laihduttamalla ei tilanne parane, olen sitäkin kokeillut. Mikä neuvoksi?
Kommentit (7)
Ymmärtääkseni laihduttaminen ja liikunta auttavat painonpudotuksessa. Oletko miettinyt rasvaimua tai personal traineria kuntosalille?
Naisena neuvoisin sinua laittamaan ensin itsesi hyvään kuntoon. Siitä se itsetuntokin kohenee.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni laihduttaminen ja liikunta auttavat painonpudotuksessa. Oletko miettinyt rasvaimua tai personal traineria kuntosalille?
Naisena neuvoisin sinua laittamaan ensin itsesi hyvään kuntoon. Siitä se itsetuntokin kohenee.
Ei minulla mihinkään rasvaimuihin ole varaa. Olen kyllä laihduttanut mutta vartalossani on valtavasti vikoja jotka ei ilman kirurgin veistä parane.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä oot tollasen ihmisen kanssa joka vetää sun itsetunnon noin alas?? Ryhdistäydy hyvä nainen! Mä olin vuoden miehen kanssa joka veti mut maihin henkisesti ja fyysisesti monta kertaa. Mutta nyt 8kk kun oon ollut sinkku niin itsetunto on parantunut todella paljon. Ei kukaan meistä ole täydellinen.
Joten sinuna jättäisin tuollaisen ihmisen ja oppisin ensin arvostamaan itseäni.
Ollaan oltu kauan mieheni kanssa. Eikä minulla baareissakaan mitään vientiä ole ja olen jo kohta 50v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä oot tollasen ihmisen kanssa joka vetää sun itsetunnon noin alas?? Ryhdistäydy hyvä nainen! Mä olin vuoden miehen kanssa joka veti mut maihin henkisesti ja fyysisesti monta kertaa. Mutta nyt 8kk kun oon ollut sinkku niin itsetunto on parantunut todella paljon. Ei kukaan meistä ole täydellinen.
Joten sinuna jättäisin tuollaisen ihmisen ja oppisin ensin arvostamaan itseäni.Ollaan oltu kauan mieheni kanssa. Eikä minulla baareissakaan mitään vientiä ole ja olen jo kohta 50v nainen.
Ei mullakaan ole vientiä enkä käy baareissa. Mutta oikeasti älä ole huonossa suhteessa missä mies kohtelee sua noin. Anteeksi kun sanon suoraan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten sinuna jättäisin tuollaisen ihmisen ja oppisin ensin arvostamaan itseäni.Ollaan oltu kauan mieheni kanssa. Eikä minulla baareissakaan mitään vientiä ole ja olen jo kohta 50v nainen.
Ei mullakaan ole vientiä enkä käy baareissa. Mutta oikeasti älä ole huonossa suhteessa missä mies kohtelee sua noin. Anteeksi kun sanon suoraan
On nyt pakko olla
Ehkä se mies pitää itseään niin rumana, ettei halua, että näet häntä? Ei hänkään varmaan mikään Arska ole? Pikkaisen mahaa hänelläkin?
Joten sinuna jättäisin tuollaisen ihmisen ja oppisin ensin arvostamaan itseäni.