Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva takapenkillä istuimessa?

17.06.2006 |

Olen lähdössä vauvan (5kk) kanssa kaksistaan autolla n. 500 km matkalle ja koska hän istuu takapenkillä selkä menosuuntaa niin mitehköhän matkanteko onnistuu silloin kun vauva ei nuku? Onko jollain vinkkejä mitä kannattaa ottaa huomioon. Olen varautunut pysähtymään useita kertoja ja mihinkään ei ole kiire.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin loistavaa! Muuten on aika tuskaa helteellä.

Jos ei, niin lähde aamulla jo kukonlaulun aikaan tai vastaavasti yötä vasten ajamaan.

Varmaan kannattaa lähteä päikkäriaikaan, mutta meidän 7 kk nukkuu kyllä autossa aika pitkiä pätkiä varsinkin, jos vauhti on tasaista.

Varaa hyvää musiikkia, josta vauva tykkää...pysähtele ruoka-aikoina eli parin tunnin välein ainakin.

Ota mukaan muutama uusi kiinnostava vauvalelu. Turvakaukalon aisaan ja vöihinkin saa kiinnitettyä kivoja leluja eli eivät pääse sitten putoamaan kesken matkanteon.

Viimeinen keino taitaa olla se, että laulat itse kaikki tuntemasi lastenlaulut läpi.

Meillä isoveli kovasti auttaa eli vauva viihtyy matkoilla, kun katselee hänen juttujansa. Istuvat vielä tavallaan naamakkain, kun toinen matkustaa selkä menosuuntaan ja toinen kasvot menosuuntaan. Mutta tähän hätään et taida saada seuralaista takapenkille...

Toivottavasti matkanne sujuu mukavasti!

Vierailija
2/2 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmastointi kyllä löytyy. Hyviä vinkkejä oli paljon, eiköhän se mene ihan kivasti=).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla