Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti lastensuojelu reagoi?

Vierailija
14.12.2019 |

Miten nopeasti perhe saa tiedon, jos heistä on tehty ilmoitus tai jos joku on joutunut soittamaan hätäkeskukseen? Voidaanko jotenkin varmistaa, ettei lapset ole vaarassa sen jälkeen, kun asiasta on tiedotettu? (Eipä kai, mutta en toisaalta tiedä prosessin etenemisestä)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up ja anteeksi tästä.... Palasin takaisin ja kyselisin edelleen, onko jollain omaa kokemusta asiasta.

Mitä edes voi tehdä, jos joku perhe huolestuttaa, muttei esim. ole tapahtumien päivämääriä ja aikoja ylhäällä missään. Yksi tapahtuma on nyt varmasti raportoitu, mutta saako tuo perhe apua?

ap

Vierailija
2/3 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä ilmoituksesta ja siitä mistä on kyse. Jos asia katsotaan ei kiireelliseksi voi mennä viikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä ilmoituksesta ja siitä mistä on kyse. Jos asia katsotaan ei kiireelliseksi voi mennä viikkoja.

Kiitos vastauksesta! Tämä on vähän sillä rajalla, mutta tosi hyvä joka tapauksessa, jos jotain selvitystä tehdään.

En ole todellakaan halunnut usuttaa viranomaisia tämän perheen kimppuun, vaikka mua on huolestuttanut tilanne jo lähes vuoden ajan. En ole uskaltanut työntää lusikkaani tähän soppaan niin, että vanhemmat tietää, että olen tehnyt jotain. Täällä on esim. nyrkit heiluneet rapussa ja oma naamani olisi ilman muuta uusi maalitaulu, jos tietävät, että olen sotlemut viranomaiset tähän.

Ikävää seurata tätä sivusta. En toivo, että lapset viedään pois, koska perhe on välillä näyttänyt kunnostautuvan, mutta toivon, että saisivat vaikka jotain apua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi