Ylen tv-sarjat , mitä sarjoja toivoisit uusittavan?
Itse ilahtuisin, jos Hiljainen todistaja uusittaisiin kokonaisuudessaan, tai tanskalainen Murhakomissio. Myös ruotsalaisia vanhempia dekkarisarjoja voisi uusia.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Ihana Toukokuu
Siis korjaan, tarkoitin Oi Ihana Toukokuu.
Voisinpa taas katsoa joulupäivänä tai pääsiäisenä Ylpeys ja ennakkoluulo-sarjan Teemalta yhteen putkeen.
Ismo Sajakorven ohjaama Painajainen ois kiva nähdä, se on pelottavatunnelmainen.
Olin vastaamassa Eevan luokka, joka on 80-luvulla tehty kotimainen minisarja 20-luvun koululaisten elämästä, mutta googlatessani huomasin, että sehän löytyy Areenasta! Se esitettin 80-luvulla joulun alla tv:ssä. Katsoin sen siskoni kanssa, ja tykkäsimme tosi paljon.
Toinen kotimainen Ylen sarja, joka olisi kiva nähdä uudestaan, on Ariadnen lanka -rikosmysteerivisailusarja. Katsoin sen aina lapsena. Siinä oli pelottava alkutunnus, näin siitä joskus painajaisunenkn.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Wycliffe! Muistan, kun katsoin nuorena. Varmaan siitä ja varhaisista Midsomerin murhista on lähtenyt innostus brittiläisiin rikossarjoihin. Myös vanhat Midsomerit vois uusia.
Yön Kuumuudessa. En muista oliko Ylen sarja, mutta kuitenkin oli erittäin hyvä sarja.
Benidorm-sarjan kaikki valmistuneet kaudet
Teho-osasto (taisi olla kaupallisella kanavalla 90-luvulla)
Morse
Lewis
Fitz ratkaisee (pääroolissa Robbie Coltrane)
Lääkärit tulessa ja jo aiemmin mainittu Klaani.
Enkeleitä ja pikkupiruja! Aivan ihana sarja ja olin isoin fani tuolle sarjalle ala-asteella.
Ylpeys ja ennakkoluulo tulee Teemalta 26,12 klo 12 alkaen !
Lapsilta kielletty, lyhytaikainen sketsisarja 80-luvulta. Tietääkseni sitä ei ole koskaan uusittu, tosin en ole varma, että kaikkia sen jaksoja edes tallella.
Tv-draaman puolella sekä Ylellä että Mtv:llä on ollut paljon kiinnostavan tuntuista tuotantoa, mutta voisiko niitä enää esittää, se on sitten toinen asia. Synkkä tosiasiahan on se, että 60- ja 70-lukujen tv-ohjelmista vain osa on säilynyt, koska nauhojen päälle nauhoitettiin jotain muuta. Esimerkiksi joistakin aikoinaan suosituista tv-sarjoista ei nykyään ole olemassa jakson jaksoa, ainoastaan still-kuvia (aivan kuten joistakin mykkäelokuvista).
Hill Street Blues, Taistelupari, Montalbano, Langalla.
Robin of Sherwood. Ei ole taidettu näyttää 80-luvun jälkeen?
Ihana Toukokuu