Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Pepsi Maxissa jotain riippuvuutta aiheuttavaa ainetta? Tiedän monia addiktoituneita.

Vierailija
13.12.2019 |

?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiinia hyvin runsaasti. Aiheuttaa voimakkaan riippuvuuden. Itselleni tuli aika rajut oireet kun lopetin. Päänsärkyä ja esim voimakasta jalkasärkyä.

Vierailija
2/89 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko Pepsi Maxissa mutta jos juon sokeritonta limsaa nìin tekee mieli koko ajan lisää. Pullo menee hujauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että on. Koukussa olin minäkin

Vierailija
4/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ole mitään muuta kuin vettä, sokeria tai makeutusaineita, happoja, väriaineita ja aromeja. Niitä ei ole pakko juoda.

Vierailija
5/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa olen:D hyvää on, muut limsat ei ole yhtä hyviä...

Addiktion vahvuudesta veikkaisin sisältävän kok*iinia:D

Vierailija
6/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaami ( makeutusaine) koukuttaa. Ei ikinä enää sokerittomia limsoja.

Vierailija
7/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kofeiini että makeutusaineet ovat erittäin addiktoivia. Kofeiinin koukuttavuuteen ei kiinnitetä juuri huomiota koska kahvi ei ole vaarallista, mutta kyllähän tuon koukuttavuuden huomaa esim. siitä että ihmiset ei millään lopeta kahvin juontia vaikka kärsisivät pahasta närästyksestä ja uniongelmista.

Vierailija
8/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Oon juonut vuosia ja ihan kevyesti voin olla ilmankin. Yks iso pullo kestää jotain neljä päivää, sitten on pakko kaataa loput pois kun hiilihapot kadonneet. Puolta litraa ei sais ees kerralla juotua.

Vierailija
9/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat jää koukkuun.

Vierailija
10/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon Pepsi Maxia viskin kanssa ja siihen tarkoitukseen se sopii hyvin. Muuten ei kyllä tule sitä juotua, eikä muitakaan limuja.

Vierailija
11/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä vastailee henkilöt jotka ei ole limuja juoneet? Tuskin tietävät koukuttavuudesta mitään.

Olen jo vuosia sitten päätellyt yhden tuttavan olevan pepsi max -riippuvainen. On kaikkialla pepsi max pullo mukana. Ollut näin jo vuosia. Ei ikinä mitään muita limuja. Ajattelin jo aikanaan, että juomassa on pakko olla jotain ”extraa”, jos sitä litkua pitää kaikkialle mukanaan kantaa.

En siis ole ap, mutta samaa olen epäillyt vuosia.

Vierailija
12/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä jotakin ja ei ole kofeiini, koska esim. kahvinjuonti ei vie niitä vieroitusoireita pois. Aikanaan join päivittäin 1,5l pepsimaxia, vuosia, sitten lopetin, nykyään juon satunnaisesti coca cola zeroa ja välttelen pepsimaxia, cocacola ei jostain syystä aiheuta samalla tavalla riippuvuutta.

Pepsimax aiheutti mulla myös "suonenvetoja", saatoin herätä yöllä siihen, että pohjelihas aivan kivikova ja sattui hitosti.

Vierailija
13/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut koukuttavaa vaikutusta. Ostan silloin tällöin rommin seuraksi.

Vierailija
14/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös erään joka juo nimenomaan Pepsi Maxia jokusen litran päivässä. Se on kyllä paremman makuista kuin muut sokerittomat limut, joten ehkä PepsiCo:lla on joku spesiaali ainesosa :D

Vierailija
15/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä jotakin ja ei ole kofeiini, koska esim. kahvinjuonti ei vie niitä vieroitusoireita pois. Aikanaan join päivittäin 1,5l pepsimaxia, vuosia, sitten lopetin, nykyään juon satunnaisesti coca cola zeroa ja välttelen pepsimaxia, cocacola ei jostain syystä aiheuta samalla tavalla riippuvuutta.

Pepsimax aiheutti mulla myös "suonenvetoja", saatoin herätä yöllä siihen, että pohjelihas aivan kivikova ja sattui hitosti.

Ei kukaan juo kahvia niin monta litraa päivässä, että saisi yhtä paljon kofeiinia kuin runsaasta pepsi maxin käytöstä. Se max viittaa nimenomaan kofeiinin määrään.

Vierailija
16/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä vastailee henkilöt jotka ei ole limuja juoneet? Tuskin tietävät koukuttavuudesta mitään.

Olen jo vuosia sitten päätellyt yhden tuttavan olevan pepsi max -riippuvainen. On kaikkialla pepsi max pullo mukana. Ollut näin jo vuosia. Ei ikinä mitään muita limuja. Ajattelin jo aikanaan, että juomassa on pakko olla jotain ”extraa”, jos sitä litkua pitää kaikkialle mukanaan kantaa.

En siis ole ap, mutta samaa olen epäillyt vuosia.

Ehkä täällä on aika vähän lapsia, jotka osaisivat vastata limun koukuttavuuteen.

Vierailija
17/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan höpöjä. Max viittaa maun laatuun. Ei koukuta, mutta toki tapa voi piintyä.

Vierailija
18/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan höpöjä. Max viittaa maun laatuun. Ei koukuta, mutta toki tapa voi piintyä.

Tarkistapa se kofeiinipitoisuus. Oikeasti hurja.

Vierailija
19/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten Lidlistä halvinta limsaa ison pullon.

Meinasin jäädä kerrasta koukkuun, mutta sain selätettyä mielihalun ostaa lisää.

Vierailija
20/89 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makutusaineet yhdistettynä kofeiiniin. Kofeiiniherkkä kaverini pystyy juomaan normikokista, mutta jos juo vahingossa lightia tai zeroa niin sydän menee heti ylikierroksille.