Millainen yhteiskunta pakottaa omat vanhuksensa valitsemaan ostavatko he vähillä varoillaan tarpeelliset lääkkeet vai hernaria nälkäänsä
Samaan aikaan Suomen viranomaisilta huijaamalla kansalaisuuden tänne hankkinut Isis-mamma ollaan tuomassa tänne takaisin charter lennolla kuluista välittämättä.
Kommentit (19)
Eikö näillä Suomen päättäjillä ole itsellään lähipiirissään vanhuksia vai mistä tällainen linjaus?
Vierailija kirjoitti:
Eikö näillä Suomen päättäjillä ole itsellään lähipiirissään vanhuksia vai mistä tällainen linjaus?
Rahaa heillä on ja se riittää. Miksi välittää heistä joilla ei rahaa ole?
Aina nämä suomalaisia vanhuksia ja veteraaneja halveksivat feministivihreät ehtivät ihan ensimmäisinä alapeukuttamaan ja ilmiantamaan nämä aloitukset
Sisä- ja ulkopolitiikkaa ei kannata yrittää sekoittaa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei saata näitten päättäjien sukulaiset tarvita hernaria vetää.
Mikä ihmeen yhteiskunta?
Katsokaa jo peiliin. Todellinen kysymys kuuluu, että kenen sukulaiset nää on nää hylätyt vanhukset ja leipäjonottajat?
Ei minun ainakaan. Me pidetään huolta toisistamme, ja sitä varten joutuu näkemään ihan konkreettista vaivaa.
Terv. nettoveronmaksaja
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen yhteiskunta?
Katsokaa jo peiliin. Todellinen kysymys kuuluu, että kenen sukulaiset nää on nää hylätyt vanhukset ja leipäjonottajat?
Ei minun ainakaan. Me pidetään huolta toisistamme, ja sitä varten joutuu näkemään ihan konkreettista vaivaa.
Terv. nettoveronmaksaja
Kaikilla heistä ei ole lapsia. On voinut joskus olla mutta kohtalo päätti toisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen yhteiskunta?
Terv. nettoveronmaksaja
Kaikilla heistä ei ole lapsia. On voinut joskus olla mutta kohtalo päätti toisin
Ketä pitäisi kiinnostaa jotkut lapsettomat vanhukset?
Vierailija kirjoitti:
Pakko, kun rahat tulee samasta läjästä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen yhteiskunta?
Terv. nettoveronmaksaja
Todennäköisesti et ole nettoveronmaksaja, suhteessa kaikkeen siihen mitä oot saanut.
Ja toimeentulotuen kyljessä saa kyllä apteekkiin maksusitoumuksen, jolloin reseptilääkkeistä ei itse tarvitse maksaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko, kun rahat tulee samasta läjästä.
Sepä takia niitä ei pitäisikään tällä tavalla sekoittaa.
Suomen rajojen ulkopuolella ketään ei kiinnosta kuinka me hoidamme jonkun köyhän vanhuksen Suomessa sen sijaan se kiinnostaa kuinka hoidamme asiat rajojen ulkopuolella. Jos nuo asetetaan kilpailutilanteeseen rahoituksen suhteen kumpi voittaa? Ei ainakaan vanhukset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen yhteiskunta?
Terv. nettoveronmaksaja
Hyvin sanottu. Juuri näin. Kaikki taivastelee yhteiskuntaa, mutta ei viitsitä itse vaivautua edes käymään sen suvun yksinäisen vanhuksen luona. Tekopyhyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Ja toimeentulotuen kyljessä saa kyllä apteekkiin maksusitoumuksen, jolloin reseptilääkkeistä ei itse tarvitse maksaa mitään.
Ja kuinka moni vanhus osaa/kehtaa "köyhäinapua" hakea? Sitä paitsi, toimeentulotukea et edes saa jos sinulla on omaisuutta (esim. asunto), vaikkei sitä voisikaan helposti rahaksi muuttaa, tai yhtään mitään säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka moni vanhus osaa/kehtaa "köyhäinapua" hakea? Sitä paitsi, toimeentulotukea et edes saa jos sinulla on omaisuutta (esim. asunto), vaikkei sitä voisikaan helposti rahaksi muuttaa, tai yhtään mitään säästöjä.
Tämä. Yleensä eivät joko saa tai eivät osaa hakea. Tuollaiset maksusitoumukswet kohtee yleensä nuoria aikuisia joilla ei ole lääkkeille edes todellista tavetta. Ostavat lääkkeet kaiken varalta vain koska saavat ne ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen yhteiskunta?
Terv. nettoveronmaksaja
Tällaisten erikoistapausten takia voi hyvin pitää pientä budjettia ja kirkko varmaan auttaa. Ja noin muuten ei sitä yhteistä rahaa tietenkään noihin aloituksessa mainittuihin kohteisiinkaan saa kerätä. Saadaan ihan hyvät asuntolat yksin jääneille vanhuksille ja muille työkyvyttömille, kun lopetetaan aikuisten ja ulkkisten hyysääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen yhteiskunta?
Terv. nettoveronmaksaja
Todennäköisesti et ole nettoveronmaksaja, suhteessa kaikkeen siihen mitä oot saanut.
Osaan kyllä itsekin laskea, kiitos vaan. 😄
Sellainen joka on valmis lennättämään , kotiuttamaan ja hoivaamaan muiden maiden kansalaisia sekä sellaisia, jotka eivät hyväksy uskontoamme ja elämäntapaamme.