Tunsitteko hedelmöittymisen tai kiinnittymisen?
Tiede väittää ettei ole mahdollista, mutta tunsitteko hedelmöittymisen tai alkion kiinnittymisen?
Mulla oli ovulaatio viikko sitten eli perjantaina ja suojaamatonta yhdyntää to-su 2-3krt päivässä. Lauantai-iltana nukkumaan mennessä olin nukahtamaisillani kun näin tavallaan valveunen, jossa on pimeä kohtu, ja hedelmöittyminen tapahtui. Vaikka oikeasti se kai tapahtuu munanjohtimessa eikä kohdussa?
Jo maanataina mulla oli se olo, että nyt tärppäsi.
Tämä on aivan taikauskoista, mutta isoäitini on aina kertonut tarinaa mitä eri määrä lintuja merkitsee kun istuu langalla. Kävin maanantaina isoäitini kanssa kävelyllä ja näin langalla kolme lintua, kysyin mitä tuo tarkoittikaan ? ”Tyttöä” hän vastasi.
Keskiviikosta lähtien ollut pientä nipistelyä vatsassa, ei kipua mutta tuntemuksia.
Koko viikon on väsyttänyt ja esim hengästyminen portaissa ja on palan / hengästymisen tunne keuhkoissa, niinkuin ei saisi happea kunnolla!
Outoa.
Minulla on se tunne että tyttö on tulossa ❤️😄
Mitä mieltä muut mammat?
Kommentit (26)
Olen tuntenut, kaksi kertaa. Kroppa tuli ihan kuumaksi ja nukahdin. Herätessä olo oli pökertynyt.
Alkoholin hajukin tuntui sen jälkeen pahalta. Molemmissa hedelmöittymisissä minusta tuli miestä kohtaan kuin kissanpoikanen, aloin miellyttää kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hedelmöittymistä voi tuntea, kun ei munasolu eikä siittiö ole kiinni vaan irrallaan. Kiinnittymisen suhteen tällainen kokemus: 6 pv yhdynnän jälkeen tuntui alavatsassa lyhyt, viiltävä kipu, niin paha että kotona putosin polvilleni. Meni ohi muutamassa sekunnissa eikä ole koskaan toistunut. Raskaustesti oli positiivinen reilun viikon päästä. Ehkä sattumaa, ehkä ei, varmuutta tuskin koskaan saan.
Mikä se on sitten, jos kroppa tulee tulikuumaksi ja hirveä väsymys? Herätessä on sellainen olo, että on raskaana.
Tunsin kiinnittymisen todella selvästi, ei voinut erehtyä. Lantion seudulla oli kuin sähköisku, joka kesti noin puoli tuntia. Oli muitakin pienempiä oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hedelmöittymistä voi tuntea, kun ei munasolu eikä siittiö ole kiinni vaan irrallaan. Kiinnittymisen suhteen tällainen kokemus: 6 pv yhdynnän jälkeen tuntui alavatsassa lyhyt, viiltävä kipu, niin paha että kotona putosin polvilleni. Meni ohi muutamassa sekunnissa eikä ole koskaan toistunut. Raskaustesti oli positiivinen reilun viikon päästä. Ehkä sattumaa, ehkä ei, varmuutta tuskin koskaan saan.
Mikä se on sitten, jos kroppa tulee tulikuumaksi ja hirveä väsymys? Herätessä on sellainen olo, että on raskaana.
Mulla on ollut tällä viikolla tuo väsymys ja pökerryttävä olo.
Ja miestä kohtaan oon ollut semmonen lempeä.
Mulla on semmonen lempeä varma olo.
Vähän niinkuin jotain ylimääräistä serotoniinia välittyisi aivoissa.
Ap
Jep. Hedelmöityshetkellä kuului sellaista jännää vinkunaa, kuin tyroksia olisi raaputettu, johtui siitä kun siittiö hinkkasi itseään sinne munasolun sisään. Aika heikko ääni mutta mulla on onneksi hyvä kuulo, olin kuulevinani senkin kun se siittiö oli aivan hengästuksis. Sitten se kiinnittymishetki kohtuun tuntui kans jännältä, tömähti vaan ja kaffeekin läikähti kupissa.